AnonymDiskusjon Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Hva betyr dette, som regel? Hun ser forbi meg, eller lukker øynene. Hun ser meg noen få ganger i øynene en kort stund men tror det er bare høflighet. Jeg har lyst til å si, "hva tenker du på?" og at hun skal svare "jeg fantaserer om en annen". Ønsker å ta del i fantasien. Jeg kan godt være en annen. Legge til rette for en slik opplevelse. Jeg tør ikke å spørre, og hun tør vel ikke å svare Hvordan bryter man ned en slik vegg? Anonymous poster hash: 57845...8b0 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Hva enn du gjør, ikke si til dama di at du ønsker å ta del i fantasien hennes om at du er en annen mann. Hun kommer til å miste alt det resterende av respekt og seksuell tiltrekking, om det fortsatt er igjen noe. Vurder heller å faktisk bli en fyr damer fantaserer om. 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Snakk med henne. Det er den eneste måten du får svar på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Hva enn du gjør, ikke si til dama di at du ønsker å ta del i fantasien hennes om at du er en annen mann. Hun kommer til å miste alt det resterende av respekt og seksuell tiltrekking, om det fortsatt er igjen noe. Vurder heller å faktisk bli en fyr damer fantaserer om. Hva enn du gjør, ikke hør på sånne skråsikre svar. Du kommer til å leve et kjedelig liv. Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Hva enn du gjør, ikke hør på sånne skråsikre svar. Du kommer til å leve et kjedelig liv. Så han skal ikke høre på ditt skråsikre svar, heller? Men for all del - cuck i vei. 2 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Det trenger ikke bety noe annet enn at hun nyter sexen. 5 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Hva enn du gjør, ikke si til dama di at du ønsker å ta del i fantasien hennes om at du er en annen mann. Hun kommer til å miste alt det resterende av respekt og seksuell tiltrekking, om det fortsatt er igjen noe. Vurder heller å faktisk bli en fyr damer fantaserer om. Hvilken bok leste du dette i? 4 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Hvilken bok leste du dette i? Dette har jeg nok sugd av egen pupp. Men om du ønsker lektyre anbefales på generelt grunnlag boka The Rational Male. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Jeg ville antatt at hu koser seg. Noen damer lukker øynene når de har det godt. Noen stirrer på deg. De færreste ligger og ser deg kjærlig inn i øynene konstant. Source: Had sex. 9 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Har ikke for vane å stirre folk i øyne eller ansikt mens jeg knuller. Det har kanskje ikke hun heller. Tenk mindre, pul mer. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. august 2019 Forfatter Del Skrevet 5. august 2019 Dette har jeg nok sugd av egen pupp. Men om du ønsker lektyre anbefales på generelt grunnlag boka The Rational Male.Ah, bare elsker anekdotiske «bevis» altså. Anonymous poster hash: c6022...714 3 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 (endret) Ah, bare elsker anekdotiske «bevis» altså. Anonymous poster hash: c6022...714 Trenger du vitenskapelige bevis for å skjønne at det er turn-off for kvinner om mannen ønsker å bidra til at hun får leve ut fantasien sin om å ha sex med en annen mann enn den hun faktisk har sex med? Endret 5. august 2019 av coffeee 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Virker som det er litt mye hopping på konklusjoner her. Man trenger ikke nødvendigvis å ligge å drømme om kuken til naboen bare fordi man ikke nistirrer partneren i hvitøyet som en psycho stalker mens man puler. Om så det skulle vært fantasier av ymse slag inn i bildet så er det bare gøy. Ikke vær redd for å simulere fantasier om det er greia. Både menn og kvinner blir kåte så du kan være relativt sikker på at fantasier som du har, har hun også. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. august 2019 Forfatter Del Skrevet 5. august 2019 Trenger du vitenskapelige bevis for å skjønne at det er turn-off for kvinner om mannen ønsker å bidra til at hun får leve ut fantasien sin om å ha sex med en annen mann enn den hun faktisk har sex med?Lykke til med å finne vitenskapelige beviser for at det er nøyaktig det som skjer når en dame lukker øynene under sex. For det kan jo ikke være noen andre grunner til akkurat det. Anonymous poster hash: c6022...714 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Hun er trøtt og holder på å sovne. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 (endret) Hun har øynene sine lukket fordi hun synes det er creepy å ha stirrekonkurranse mens dere har sex. Endret 5. august 2019 av RRhoads 4 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Tenk å være så lammende usikker på seg selv at dette oppleves som et problem? 3 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 (endret) Jeg har nok vanskelig for å tro at noen av disse problemene som av og til postes under Anonymdiskusjon er reelle. Endret 5. august 2019 av Taurean 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå