Suppelars2k Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Olsen, selg, selg NÅÅÅÅ! (Og bestill deg noe snacks på cdon ) Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Fikk det jeg ville ha, og jeg er takknemlig mot alt! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Olsen, selg, selg NÅÅÅÅ! (Og bestill deg noe snacks på cdon ) hehe, da blir ikke muttern glad tror jeg Får vel bare samle på skeier, sikkert brille å ha masse sølvskeier når jeg skal invitere slekta på kake og kaffi Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Olsen, selg, selg NÅÅÅÅ! (Og bestill deg noe snacks på cdon ) hehe, da blir ikke muttern glad tror jeg Får vel bare samle på skeier, sikkert brille å ha masse sølvskeier når jeg skal invitere slekta på kake og kaffi Du gjør lurt, selvom dagens sølvbestikk neppe blir antikt, så kan man nesten se på det som en verdiinvestering! En forskjærskniv, type linje, koster 1300 kr. Du får ønske deg en forskjærsgaffel også, til 1500. Sølvtøy i bestikk er dessuten en veldig norsk tradisjon, i USA ville du aldri fått det. Det er veldig status i andre land å ha sølv på bordet. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 fikk 17 forskjellige skrutrekkere... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Synes likevel at min MISJONSFILM tar kaken... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Synes likevel at min MISJONSFILM tar kaken... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 meg fikk 2 paraplyer som var make og det går ikke ann å bytte noen av de. ellers fikk jeg det vanlige adidas "vaske-seg-og-lukte-godt" settet, kan ikke folk skjønne at eg ikke vil ha de mer. Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 meg fikk 2 paraplyer som var make og det går ikke ann å bytte noen av de. ellers fikk jeg det vanlige adidas "vaske-seg-og-lukte-godt" settet, kan ikke folk skjønne at eg ikke vil ha de mer. kjøper den ene for en femmer .. trenger virkelig en papaply. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 fikk et veldig fint bilde av en kusine. et kretskort, knukket i stykker og limt på en treplate. jaja, det er jo tanken som teller. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Til dere som klager over såper: Dere veit dere kan bruke dem? Det er ikke dødlig å vaske seg en gang i blandt. Tørker du deg godt etter du dusjer (Ja. jeg går langt nå *tenk å dusje!*) forsvinner sjangsen for kortslutning i pc'en så lenge du ikke tar med maskinen inn i dusjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå