CFD Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg fikk vell ikke noe av det jeg absolutt ikke ville ha ,men jeg fikk 2par sokker.. Det er greit nok det egentlig. Også 2bukser og gavekort på 190kr og noe snop. ,) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 jeg fikk ikke NOE som helst som har med data å gjøre.. , eneste som var litt bra var at jeg fikk 2 dvd'er, mamma og pappa kjøpte Blades til meg fordi DE mener at jeg skla være mere ut.... Fysisk aktivitet "å nei!" Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 jeg fikk ikke boxere eller sokker, og det er synd fordi jeg TRNGER det, har slitt hull på nesten alt av sokker og boxere Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Fikk faktisk ingenting jeg absolutt ikke ville ha i år! De obligatoriske ullsokkene manglet også!! Hva er det som skjer med verden..? Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 hm, fikk en sånn bok om Tolkien, den kommer vel til å stå og støve ned i hylla. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Fikk lue og skjerf som eg aldri kommer til å bruke. Fikk håndklee. Sånt bruker eg men gir man sånt til jul? WTF? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 fikk masse penger. aldri fått så mye penger til jul før og har heller aldri sagt så tydlig fra at jeg IKKE ønsker meg penger.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Værste jeg fikk: Misjonsfilm om bibeloversettere i Papua New Guinea... HOHO Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Værste jeg fikk: Misjonsfilm om bibeloversettere i Papua New Guinea... HOHO Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Værste jeg fikk: Misjonsfilm om bibeloversettere i Papua New Guinea... HOHO Sånn går et når man er konservativ, fundamentalistisk kristen vettu Nei seriøst, det hørtes døvt ut :| Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Det var av en tante, som de siste ti årene ikke har ville snakke med mamma, og vi har ikke før hatt telefonnummeret eller deres adresse. Nå, hvor de har funnet ut at de kanskje trenger litt penger og hjelp, da skal de plustelig invitere oss opp til en Moelven brakke i Hurum eller neo hvor de øver på å bli misjonærer... Nei huff... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg er egentlig ganske så fornøyd med årets gaver, det eneste som var litt på kanten var vel en bok om Abraham Lincoln's livshistorie elns, men jeg får vel lese den, da den jo alltids kan være god. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) jeg fikk det værste jeg kunne tenke meg! "guds andaktsbok for ungdom" *fyre opp noe Dimmu Borgir* Endret 25. desember 2003 av Jonki Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Fikk en slags strikka caps - kombinert skygge og pannebånd eller noe. Jeg lurer litt på hvordan det er mulig å komme på noe sånt, noe må ha skjært seg et eller annet sted. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Fikk masse sokker, og AXE (!!) deo/sjamposett.. det funker jo ikkje engang! Axe ja... Kansje på tide å bruke dusjen ? Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Det eneste jeg fikk som hadde med data å gjøre, var en usb-plugg på 128 mb, og det er jo ganske nyttig, dessuten fikk jeg dvd med to tårn extended edition og den er jo alltid grei å ha mvh nerd-light Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Plextor PX-708A 8x dvd-brenner , 14 par sokker (wtf?), t-skjorter, gensere, axe (må snart tømme "axe-skapet" mitt, får i axe hvert år jo ffs!), såpe, boksere og litt diverse stæsj Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Fikk en teit såpegreie som jeg har ørten av fra før.. Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg fikk en paraply! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå