TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 (endret) For meg som valig medlem, fungerer dette kun via mobilen. Finn en sitat fra en tilfeldig tråd her inne på diskusjon.no hvilken som helst tråd. Så trykker man på svar, så markerer man qouten og kopier hele teksten. Der fra kan man lime den teksten inn i en helt annen tråd. Som jeg har gjort her. Denne sitaten har jeg henetet fra denne leken her "Nedtelling fra 100.000" fra lekeplassen. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1517011 Havn7 skrev (På 31.5.2013 den 7.47): Da var nedtellingen fra 50.000 ferdig, så jeg tenkte at vi trengte en ny. Bare at jeg nå har doblet nedtellingen.Regler:1) Ikke dobbelpost2) Endre posten dersom noen var rett før deg ved å trykke på Post-knappenJeg kan vel begynne.100.000 Endret 28. juni 2020 av TheDarkSapling - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. august 2019 Forfatter Del Skrevet 4. august 2019 Nå vet jeg ikke noe om at dette vil fungere på nye oppdatering av Diskusjon.no som skal komme om ikke så lenge. :hmm: Det må testes når den oppdatering kommer. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. november 2019 Forfatter Del Skrevet 12. november 2019 <iframe width="250" height="169" src="https://www.youtube.com/embed/HTR-dS4lptc" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> Går dette nå da. ?? Håper det. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. november 2019 Forfatter Del Skrevet 12. november 2019 (endret) Ser ut som det ikke lenger går an å gjøre dette lenger via mobilen på nye oppdateringen. Med mindre det gjøres på en annen måte da. ?? Men det er greit. ? Endret 12. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 (endret) Hei. Vennligst vent med dette. Tråden er enda ikke gått igjennom prosessen som må til for at ting skal fungere her. Det kan derfor være greit å sette seg inn i følgende: Endret 12. november 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. november 2019 Forfatter Del Skrevet 12. november 2019 4 minutter siden, Omnia vincit amor skrev: Hei. Vennligst vent med dette. Tråden er enda ikke gått igjennom prosessen som må til for at ting skal fungere her. Det kan derfor være greit å sette seg inn i følgende: Oki ?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2020 (endret) henrikwl skrev (På 16.1.2020 den 14.23): Test Yes, nå fikk jeg det til. Man må trykke på plusstegnet for å få dette til. Etter at du har trykt på den, da vil du få opp dette. Der fra kan man gå til hvilken som helst tråd, så trykker man på den "siter 1 innlegg" knappen som dukket opp. Endret 30. januar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. september 2022 Forfatter Del Skrevet 27. september 2022 (endret) Hallo dere testere. 😊👋 Endret 27. september 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå