zexs Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Hvilken cd-brenner svarer det seg å kjøpe nå?? Viktige momenter er pris, garanti og hurtighet/stabilitet. Lenke til kommentar
klure Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg vil anbefale deg en Plextor brenner av den grunn jeg har meget bra erfaringer med dem selv. Alt fra 16x brenneren deres opp til 40x brenneren er vel å anbefale. Jeg har ikke hatt en feilbrenning som har vært cd-brennerens skyld ennå, bare programvare feil. Anbefales på det sterkeste... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Plextor-brennerne er veldig bra. er stabile og liten feilprosent på brenningen. kan også brukes til å brenne playstation/dreamcast-spill (en av få som klarer dette) hvis det skulle være nødvendig Lenke til kommentar
xonic Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Har du 2000 kr å bruke kan du kjøpe plextor 40x på komplett, kjøpte plextor 24x for et halv år siden, har aldri angret, ingen feilbrenninger. på de vel 200 cd'ene jeg har brent Lenke til kommentar
salomo Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Den jeg har er veldig bra. Har ikke hatt feilbrenninger. Koster rundt 1000 lappen hos komplett. Anbefales :smile: Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Det finnes i bare et reelt alternativ på markedet i dag KING PLEXTOR..Har en 24x, har hatt en buffer under run på den, men da var ikke burn-proof slått på av en eller annen merkelig grunn..Kjøper du retail utgaven 24x, får du med Nero 5.5.3.3.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå