varebil Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hei, jeg har en shutle SN41G2, og innimellom begynner lyden i windows og skurre. Dette skjer uansett hva jeg driver med. Hvis jeg hører på musikk så funker det bra igjen bare jeg quiter winamp og kjører det igjen. Har sjekka irc, og det er ingen konflikter. Noen som vet noe? btw. Er det noen lydkort som er størrelse messig mindre enn SB Audigy? Får nemlig ikke plass til dette i maskinen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Kan jo kjøpe et eksternt et God Jul Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Har du lagt inn noen kodeks for og spille av divx og sånt??kan være det i såfall Lenke til kommentar
alt Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 er det en konstant durelyd ??? isåfall er det jordingsfeil på den kontakta du bruker.... Lenke til kommentar
Mordar1 Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 har akuratt det samme problemet.. jeg har kodekser og slikt til divX innstalert på maskinen. har prøvd å oppdater nforce2 diverene men det hjelper ikke. så det er nok den divX dritten som fucker opp systemet. Mordar1 Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Kodeksen kan tulle mye med dæ ja..var plaga jeg også Lenke til kommentar
varebil Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Hm, da får jeg prøve uten dette da. Det er ikke noen som har hatt det samme problemet og funnet en codec som ikke fucker opp lyden innimellom? Og forresten, hvilken codec anbefaler dere? God jul! Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hm, da får jeg prøve uten dette da. Det er ikke noen som har hatt det samme problemet og funnet en codec som ikke fucker opp lyden innimellom? Og forresten, hvilken codec anbefaler dere? God jul! Prøvde du?blei det bedre? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg har også konstant skurrelyd. Tror ikke det har noe med codecer å gjøre fordi lyden er der alltid. Selv på skrivebordet når jeg ikke hører på noe. Det er irrterende! Lenke til kommentar
varebil Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Hm, da får jeg prøve uten dette da. Det er ikke noen som har hatt det samme problemet og funnet en codec som ikke fucker opp lyden innimellom? Og forresten, hvilken codec anbefaler dere? God jul! Prøvde du?blei det bedre? Fjerna en av codecene mine, og har ikke fått det enda hvertfall. Løste du problemet ved å uninstalle codecs? Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Ikke første gangen jeg hører om typiske skurr/bråk/driverproblemer på on-board lydkort.... Anbefaler eksternt lydkort selv om det koster litt mer... Lenke til kommentar
varebil Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 :/ det kom tilbake. Da kjøper jeg meg nytt lydkort. Er det noen lydkort som er mindre enn SB Audigy slik at jeg får plass til det i kabinettet, eller skal jeg kanskje bare gå for det eksterne lydkortet fra creative? Det nyeste med masse rare knapper og utganger. Lenke til kommentar
alt Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg har også konstant skurrelyd. Tror ikke det har noe med codecer å gjøre fordi lyden er der alltid. Selv på skrivebordet når jeg ikke hører på noe. Det er irrterende! da er det jordingfeil prøv å sette opp pc'en i annet hus eller annet utak eller annen skjøtelednin Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 prøv å mute alt som heter analoge innganger... som f.eks analog-cd, line-in, mic... u name it! Lenke til kommentar
--==Seb==-- Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Har samme problemet: Har prøvd å mute alt utenom Volume kontrollen, knirke lyden er der fremdeles, kun når eg beveger på mouse scrollen, ellers er den ikkje der. Tror heller ikkje det har noe med DivX Codec å gjøre, den aktivers ikkje utenom du sterter en .avi fil som krever DivX codec. Mitt forrige hovedkort (asus a7v333) hadde ingen ulyder v. bruk av det interne lydkortet. Lenke til kommentar
varebil Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Har samme problemet: Har prøvd å mute alt utenom Volume kontrollen, knirke lyden er der fremdeles, kun når eg beveger på mouse scrollen, ellers er den ikkje der. Tror heller ikkje det har noe med DivX Codec å gjøre, den aktivers ikkje utenom du sterter en .avi fil som krever DivX codec. Mitt forrige hovedkort (asus a7v333) hadde ingen ulyder v. bruk av det interne lydkortet. Jeg hadde også det samme problemet som du har på en annen pc, og der var det pga. irq konflikt. Har du sjekket dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå