NoisyPepper Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Jeg har en skjerm fra Asus som har to døde piksler, og jeg har to dager til å bruke angrefristen hvis jeg ikke kan få erstattet skjermen. Er helg nå, så jeg får garantert ikke svar fra kundestøtte i tide. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Ville nok ha tatt i bruk angrefristen uansett så slipper du en del ekstra prosesser for døde pixler Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Det er opp til produsent og ikke leverandør såvidt meg bekjent. De forskjellige produsenter kan tillate forskjellig avvik på sine produkter. Jeg erindrer at dette var en issue med Wacom da de godtar et latterlig høyt antall døde pixler på sine skjermer og folk derfor ikke får byttet nye skjermer de fleste anser som nesten kast. Som woker sier er det antagelig derfor bedre å bruke angrefrist enn å påpeke pixler. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 (endret) Med mindre dette er en skjerm i klasse I, en skjerm som koster ekstra, er det innenfor med døde piksler. Jamfør ISO 13406-2 er ikke døde piksler på skjermer i klasse II å regne som en defekt med mindre det overskrider tallene i tabellen under. Hvis skjermen er 1080p kan det være 4 piksler feil, 7 i 1440p og i 4k hele 16 piksler. Endret 3. august 2019 av BadCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå