Sprakky Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Hei Har brukt de siste dagene på å lese div. tråder her på forumet. Har landet på følgende oppsett: Hovedkort: MSI B450 TOMAHAWK CPU Ryzen 5 3600 GPU MSI GeForce RTX 2070 SUPER GAMING X TRIO RAM G.Skill Trident Z DDR4 RGB 16GB 3200Mhz PSU Corsair RM750X V2 750W SSD Adata XPG SX8200 Pro 1TB CASE Fractal Design Meshify C Ser det OK ut? Det jeg er mest usikker på er valg av SSD, da jeg aldri har koblet til en SSD som skal i PCI slot. Vil denne passe i hovedkortet med det skjermkortet jeg har valgt? Er det trygt å bestille fra computersalg.no? Er det noen andre deler dere ville byttet ut med noe rimeligere uten særlig tap av ytelse? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 (endret) Den skal i M.2 sporet på hovedkortet. Like enkelt, om ikke enklere, som "vanlige" harddisker. Ellers synes jeg det ser ut som en fin maskin, hadde kanskje vurdert 5700XT som skjermkort. Endret 2. august 2019 av ExcaliBuR Lenke til kommentar
Ajoh Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Ville definitivt byttet ut hovedkortet med MAX varianten. https://www.proshop.no/Hovedkort/MSI-B450-TOMAHAWK-MAX-Hovedkort-AMD-B450-AMD-AM4-socket-DDR4-RAM-ATX/2791839 MAX kortene har større minne til bios, noe som medfører bedre støtte framover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå