steinjarle Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Ikea utsetter sine smarte rullegardiner – igjen Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Kjipt! Kjenner at jeg godt kunne tenke meg ett par av disse hjemme! 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Kjipt! Kjenner at jeg godt kunne tenke meg ett par av disse hjemme! Kjipt å vente lengre, men glad de heller prøver å finpusse på produktet før lansering. Det tar kortere tid å fikse det nå før lansering, enn å vente på generasjon 2 av produktet der de fikser feil fra første. Å gjøre fjernstyrte gardiner tilgjengelig til den prisen er herlig for oss forbrukere og enda et steg mot å gjøre smarte hjem mer vanlig. Deilig. 7 Lenke til kommentar
Suntec Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Kjipt! Kjenner at jeg godt kunne tenke meg ett par av disse hjemme! Finner de på kinesiske nettbutikker for en billig penge. Lenke til kommentar
steinrik Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Kjipt! Kjenner at jeg godt kunne tenke meg ett par av disse hjemme! Finner de på kinesiske nettbutikker for en billig penge. Kjekt å ha en fysisk butikk å gå til om (eller egentlig, når) de slutter å fungere Lenke til kommentar
Suntec Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Kjipt! Kjenner at jeg godt kunne tenke meg ett par av disse hjemme! Finner de på kinesiske nettbutikker for en billig penge. Kjekt å ha en fysisk butikk å gå til om (eller egentlig, når) de slutter å fungere Slutter de å fungere så fikser man de. Dette er ikke raketteknologi. Eller man kjøper fem stk for prisen for en i Norge, så har man et lite lager å ta av. Lenke til kommentar
manoqueen Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Kjipt! Kjenner at jeg godt kunne tenke meg ett par av disse hjemme! Finner de på kinesiske nettbutikker for en billig penge. Hvilket merke/modell anbefaler du? Lenke til kommentar
Severin Suveren Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Kjipt! Kjenner at jeg godt kunne tenke meg ett par av disse hjemme! Finner de på kinesiske nettbutikker for en billig penge. Link? Lenke til kommentar
tele_tubs Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 De ligger inne på IKEA.no nå med forventet lagersaldo fra 23.agust. Men stemmer det at det ikke er støtte for Google assistent? Trådfri støttes jo allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå