minim Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Hvilken VPN bruker dere til torrent bruk og hva kan man få av forventet hastighet på en slik løsning? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Er du dyktig i serverdrift? Da vil jeg i så fall anbefale å leie en VPS. Jeg betaler €25 for en VPS som jeg bruker som VPN, seedbox, HTTP-server, mail-server og mye annet. Vanligvis så har du en ganske heftig linje til og fra slike servere, fra mellom 500 Mbit til 1 Gbit kanskje. Lenke til kommentar
EmLeX Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Kommer ann på vpser er greit og sette opp vpn på selv. men da har du jo fast ip og vps levrandøren vet hvem du er. så er joe ikke noe mer anonym der. angående vpn kommer det litt ann på hva man vill ha. jeg bruker selv perfect-privacy nå og er godt fornøyd. men di har noe mindre servere en foreksempel nordvpn Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Bruker NordVPN nå. Før hadde jeg Tunnel Bear, men ville ikke valgt de om jeg var deg. 2 Lenke til kommentar
minim Skrevet 1. august 2019 Forfatter Del Skrevet 1. august 2019 Er du dyktig i serverdrift? Da vil jeg i så fall anbefale å leie en VPS. Jeg betaler €25 for en VPS som jeg bruker som VPN, seedbox, HTTP-server, mail-server og mye annet. Vanligvis så har du en ganske heftig linje til og fra slike servere, fra mellom 500 Mbit til 1 Gbit kanskje. Har 500/500 linje hjemme og kjører Openvpn server selv, men jeg vil ha en som er annonym. Lenke til kommentar
minim Skrevet 1. august 2019 Forfatter Del Skrevet 1. august 2019 Bruker NordVPN nå. Før hadde jeg Tunnel Bear, men ville ikke valgt de om jeg var deg. Hvorfor ikke? Hvilken hastighet oppnår du via nordvpn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå