house Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 vet dere om noe PHET Dream Trance ? skriv ned 5 du veit navnet på... i need it.. i want it Housey Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Shane - Tojours (Short Cut) er sinnsykt rå... Ellers kan du gå inn på http://www.tranceaddict.com (En side som er fullt lovlig) å laste ned der. Det jeg har postet her kan bli oppfattet som en oppfordring til warez. Men jeg kan si her og nå, at det er det ikke. Hvis du vil lytte til Trance, så kjøp plata. Men så må man huske på at i Trance miljøet er mp3 distribuering mer tillat enn i popmiljøet.. Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Hallucinogen (sjekk ut Shpongle samtidig, samme fyr med et annet prosjekt som suger hjernen din ut av hodet :smile: !!!! Infected mushroom Juno Reactor Astral Projection transwave Dette er psychedelic trance som får fart på ehhh??"rocke"-foten din... :wink: Lenke til kommentar
house Skrevet 5. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2002 Quote: On 2002-03-05 16:17, MiraQdata skrev:Hallucinogen (sjekk ut Shpongle samtidig, samme fyr med et annet prosjekt som suger hjernen din ut av hodet :smile: !!!!Infected mushroomJuno ReactorAstral ProjectiontranswaveDette er psychedelic trance som får fart på ehhh??"rocke"-foten din... :wink: du har hørt om GOA før ? dvs. det er en ØY ett sted i denne verden, hvor det er party noen dager i året, da er det full narkobruk og goa på scena.. DEILIG! Housey Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 det er et sted i India.. Gammel hippie-plass.. Skal nok ta en tur dit en dag! har du sjekket ut noe av musikken jeg tipset deg om? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Veracocha - Carte Blanche DET er god trance, samme om du liker trance eller ikke Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Veracocha - Carte Blanche DET er god trance, samme om du liker trance eller ikke Utrolig nok er jeg enig, selv om jeg hater trance synes jeg den sangen er bra. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Trance...Fest-brems deluxe for min del! Klarer rett og slett ikke å drekke og bli i godt humør av sånn daff musikk. Neh.. skal man drekke og fæst, så er det Turboneger, Offspring (med Smash), Lagwagon, Metallica (Kill'em All), Pantera og ACDC Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Trance er kjip musikk.. Rock/Metal 4ever Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hvorfor gidder dere klage på andres musikksmak når det ikke er det som er spørsmålet? Han spurte om noen visste om noe bra trance ikke hva dere syns om trance.. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hvorfor gidder dere klage på andres musikksmak når det ikke er det som er spørsmålet? Han spurte om noen visste om noe bra trance ikke hva dere syns om trance.. enig slik skjer alt for ofte selv liker jeg ikke trance, men siden han spurte om jeg visste om noen gode trance sanger(noe jeg ikke gjør) så svarer jeg da heller ikke (på spørsmålet) note to self: lær å skriv mindre innviket Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Trance...Fest-brems deluxe for min del! Klarer rett og slett ikke å drekke og bli i godt humør av sånn daff musikk. Neh.. skal man drekke og fæst, så er det Turboneger, Offspring (med Smash), Lagwagon, Metallica (Kill'em All), Pantera og ACDC Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Verzus - Horizon (noen som vet om denne er ute i salg?) The Judge - The Only One svenson & gielen - the beauty of silence Rank1 - Awakening The Shining - Maze Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hvis du vil ha litt mer "dream" - trance, så er Banco De Gaia å anbefale på det sterkeste. også "A.B. Didgeridoo Oblivion - Lucid Dreaming" er ei knallbra plate. Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Ayla har mye bra........... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå