Gjest Slettet-GTrad9iY Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Kom på en ide fra insekthotellene man får i butikken. Ta med drill + bor i ulik størrelse og dra til skogs. Bor noen små hull, både høyt og lavt i trær. Om ikke lenge vil insekter bosette seg der. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Kan fort ta livet at trærne vil jeg tro.. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GTrad9iY Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Kan fort ta livet at trærne vil jeg tro.. Det er sant, tenkte ikke på det. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Hvem vil ha flere insekter? De er en pest og plage! Kjøp heller fuglekasser. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Hvem vil ha flere insekter? De er en pest og plage! Kjøp heller fuglekasser. Så flere fugler å mindre insekter er det du ønsker....? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Hvem vil ha flere insekter? De er en pest og plage! Kjøp heller fuglekasser. Så du vil ha mindre mat? Mange av insektene som benytter seg av disse "hotellene" er pollenspredere. Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Hvem vil ha flere insekter? De som har litt kunnskap 4 Lenke til kommentar
amor patriae Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Utrydd insektene! Økosystem sier du? Tull og tøys. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Trenger vi pollen og sånt? Det eneste jeg har fått med meg er at det ikke blir noe honning uten bier, men jeg spiser ikke honning.. Jorbær og korn, de 2 som dyrkes i Norge, kommer fra frø og trenger ikke insekter for å gro Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Men jordbærplanter trenger bier for å pollinere blomstene. Uten det blir det ikke jordbær til slutt. Gjelder det meste av blomster 1 Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 https://www.facebook.com/watch/?v=2498387640282944 https://www.nrk.no/viten/xl/insekter-redder-livet-ditt-hver-dag-1.13284314 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå