bad_kernel Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Lurer på om stråling fra wireless access point og NIC er FARLIG ? Takk Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Nei, ikke noe farligere enn trådløse telefoner og det meste annet som går på radiosignaler.... Lenke til kommentar
Cozac Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Ganske farlig da, etter div. forskningsresultater jeg har lest. Dette strides de lærde om, men en ting har de vist blitt enig om og det er at basestasjonen ikke bør stå på soverommet! Men da?! Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Ganske farlig da, etter div. forskningsresultater jeg har lest. Dette strides de lærde om, men en ting har de vist blitt enig om og det er at basestasjonenikke bør stå på soverommet! Men da?! Vel da syntes jeg vi skal legge alt som heter radiosignaler DØDT hvis det er farlig.... Alltid noen forskere som skal gjøre seg litt kjent. Selv mobilstråling, som man setter helt inntill øret er det fortsatt ingen som har klart å bevise at det er livsfarlig... Det kommer denne generasjonen (oss) til å gjøre om noen år... Er det farlig, sitter vi på gamlehjem med hjernesvult og radioaktivt merke i panna på oss alle sammen, med løfte fra neste generasjons FRP om bedre forhold for de mobilskadde eldre.... Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Leste foresten om en som påstod at han kunne "se" og føle WLAN signalene, men indrømte riktignok at han fortsatt hadde problemer med å tolke alle 1`ere og 0`er... Endret 24. desember 2003 av JohnnyKnoxwille Lenke til kommentar
Cozac Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 For ikke alt for lenge siden holdt folk på å le seg skakk over påstanden om at radioakiv stråling var farlig. Så bare tiden får vise hva som er rett. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Skal verken påstå A eller B, men i gamle dager var jo røyking ufarlig Lenke til kommentar
chma Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Er nok ikke farlig, vi har jo hatt radio/tv i mange år, mobil og noen år, ingen har gått i grava av den grunn enda, men kan jo godt hende om 10 år at man finner ut at det for feks. at det ikke er helt bra. Men de som trodde røyking var ufarlig kan umulig ha vært spesiellt smarte...man får røykskader i feks. en brann det samma skjer jo når man røyker, og så tror man at man kan saksøke i hutt og pine etterpå...haha, men nok om tobakksbransjen... Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 For ikke alt for lenge siden holdt folk på å le seg skakk over påstanden om at radioakiv stråling var farlig. Så bare tiden får vise hva som er rett. Vist du har lest noe som helst historie, så skjønner du sikkert at de ikke er noen som har ledd seg skakk av radioaktiv stråling.... 10min i et rom med litt kraftig stråling, og den eneste grunnen til at det kan se ut som at du ler da er fordi ansiktet ditt nærmest renner av.. Radiosignaler har vært i godt over en generasjon nå, og fortsatt er det ikke bevist noen langvarige virkninger... Om gjentatt nærkontakt med gjenstander som har mye større sendereffekt kan gi noen bi-virkninger gjenstår å se... Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Skal verken påstå A eller B, men i gamle dager var jo røyking ufarlig Alle skjønner vel at å trekke inn tjære,røyk og nikotin inn i lungene er noe kroppen ikke er bygd for.. De eneste som ikke velger å "tro" på det er enten: A: De som selger røyk. B: De som røyker. Lenke til kommentar
Cozac Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Vist du har lest noe som helst historie, så skjønner du sikkert at de ikke er noen som har ledd seg skakk av radioaktiv stråling.... Hvorfor tror du at amerikanerne prøvesprengte atombomber og rett etterpå sendte soldatene rett inn i sprengningssonen, hvis de visste hva de holdt på med? Lenke til kommentar
chma Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Skal verken påstå A eller B, men i gamle dager var jo røyking ufarlig Alle skjønner vel at å trekke inn tjære,røyk og nikotin inn i lungene er noe kroppen ikke er bygd for.. De eneste som ikke velger å "tro" på det er enten: A: De som selger røyk. B: De som røyker. nettopp.... Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Vist du har lest noe som helst historie, så skjønner du sikkert at de ikke er noen som har ledd seg skakk av radioaktiv stråling.... Hvorfor tror du at amerikanerne prøvesprengte atombomber og rett etterpå sendte soldatene rett inn i sprengningssonen, hvis de visste hva de holdt på med? At de ikke vet hva de holder på med, og at de ler seg skakk av radioaktiv stråling er 2 forskjellige ting.... Lenke til kommentar
Cozac Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 To ting med samme betydning, eller hva? Lenke til kommentar
zeitgeist Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 "radiosignaler"? Det er ikke FM-båndet vi snakker om, da. Et rykte jeg hørte var at WiFi går omtrent på samme frekvens-område som mikrobølgeovner (uten at det betyr at man kan tine frosne burgere på akessepunket) Lenke til kommentar
rwu Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 JA..selvfølgelig er de strålene farlig... bare vent.. om 1 uke eller 2, kommer det en svensk eller sveitsisk professor på tv2-nyhetene, og forteller hvor dødelig strålene fra trådløst nettverk er... husk nå bare; de samme forskerene fant jo ut at egg, brød, melk, sjokolade, kjøtt, fisk, gulrøtter, vann, vaskepulver, mobiltelefoner, fm-radio, stekte poteter, maizenamel, crt-skjermer og mange andre ting er reelt helseskadelig/dødelig...! etter å ha lest disse(og flere) rapporter konkluderer jeg med at ALT er helseskadelig.... derfor har jeg flyttet inn i ei hule i fjellet.... det eneste jeg spiser er tomater og blåbær.... men.... begynner å bli bekymret nå; -en nederlansk forsker er i ferd med å offentliggjøre en rapport som sier norsk fjellluft er dødelig... hva gjør jeg nå?!? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 en annen rapport sier at blåbær gjør deg smart.. vet ikke helt om jeg tror på det .. Lenke til kommentar
chma Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 begynner å bli bekymret nå; -en nederlansk forsker er i ferd med å offentliggjøre en rapport som sier norsk fjellluft er dødelig... hva gjør jeg nå?!? du joiner osama i hule land... nei dette begynner å spore av, kort og godt ingen har strøket med av Wland enda så da er det ikke farlig(akkurat som med mobilstråling) Lenke til kommentar
rwu Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) begynner å bli bekymret nå; -en nederlansk forsker er i ferd med å offentliggjøre en rapport som sier norsk fjellluft er dødelig... hva gjør jeg nå?!? du joiner osama i hule land... nei dette begynner å spore av, kort og godt ingen har strøket med av Wland enda så da er det ikke farlig(akkurat som med mobilstråling) gro harlem bruntland hevder å ha blitt skadet av mobiltlf-bruk... (sier hun blir trøtt, svekket og får hodepine...samt et mildt tilfelle av hypokonderi... og hun burde vite det! tross alt leder av who(world health organisation) edit: tidligere leder... Endret 25. desember 2003 av rwu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå