Gå til innhold

Er dette noe å satse videre på?

Anbefalte innlegg

Mitt første design i CSS! :w00t: Støtte på en hel del problemer dog. Virket ganske vanskelig å lage et design uten bugs(og det er fortsatt bugs på siden). Mulig løsningene mine er litt spesille når det gjelder div's og sånt, men det var liksom den måten jeg følte var greit for meg og gjøre.

Spørsmålet er jo da om designet er noe å satse videre på? Siden er jo langt fra ferdig!! Følte bare et behov for å få tilbakemeldinger før jeg evt. fortsetter å jobbe videre med det.

Banneret er jo en sak for seg selv(og footer).... for jeg er ingen kløpper i PS, har det ikke, kan det ikke, og bruker det ikke. For jeg begynte med PhotoImpact8, og det er det jeg har brukt her. Og, dersom jeg trenger effekter bruker jeg en halvtime på å finne det jeg er ute etter. Selvfølgelig lager vi jo veien mens vi går(along the Eyeway)... og sånn er det vel for de fleste. Kan jo selfølgelig godt få kritikk på banneret også(tross alt er det jo en viktig del av designet) mens dere evt. er i gang. Forslag?

Det viktigste er likevel helheten. Og jeg føler meg sikker på at det finnes flere her som vil vurdere siden, og si sin ærlige mening. Håper det.

Men, som sagt: Siden er_ikke_ferdig ennå. Det finnes ingen lenker.... og jeg aner ikke hva jeg skal bruke som lenker. Regner med det blir standard tekst med underline eller noe. Forslag?

Vel, Julaften er det og allting! God jul til alle sammen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

javel. Sa meg jo ganske mye det der. :shrug: Gammeldags, ok? Er jo en del eldre enn de fleste her på forumet men... :shrug: Tja, laber tilslutning altså, m.a.o ikke noe å samle på?

Venter dog litt på flere synspunkter før jeg kaster den, og prøver igjen.... :thumbs:

Lenke til kommentar
Litt rare fargesammensetninger måh jeg nok si, men oppsettet et helt greit.

Må jo en del småjusteringer til da, som f.eks kantlinje rundt alt, ikke bare noe osv.

Ja, ok. Prøver meg bare frem når det gjelder fargesammensetninger. Er jo heller ikke så bevandret i webdesignens verden. Men med litt hjelp fra dere kan kanskje også jeg designe noe "nydelig" til slutt. Eller?

Som sagt: i alle fall mitt første forsøk med CSS. Ikke at det har noe å si for designen da, men....

:love:

Lenke til kommentar

Har lurt mye på bakgrunnsfargen. Prøvd mange varianter, alt fra grått til hvitt, og farger.... Hvitt er forsåvidt greit, men syns det blir litt kjedelig. Når det gjelder farger, var det _tilfeldigvis_ denne fargen, om du kan si det sånn, jeg havnet ned på.... ehhh...aner ikke... Forslag?

Lenke til kommentar
EDITKNAPP!!!

Editknapp? Ok, finner vel den også etter hvert. Har ikke funnet den ennå dog, så sorry!

På de innlegga du skriver så finnes det en knapp mellom Report og Quote. Den heter Edit og der kan du redigere innlegga dine om du skriver feil.. Ganske fiks funksjon. :roll:

Lenke til kommentar

Ok. Takk for alle tilbakemeldinger. Vet ikke om jeg fikk så mye kjøtt på beina av dette, men, ok... Skal jobbe videre med opplegget, men... er usikker hvilken vei jeg skal ta. Uvanlig ulne kommentarer i dag.

Marvil: Ikke noe annet å si enn å passe på at jeg oppfører meg riktig?

Fortsatt God Jul til dere alle. Og takk for tilbakemeldinger(selv om jeg lurer på hvorfor jeg gjør dette)!

Lenke til kommentar
Uvanlig ulne kommentarer i dag.

- Aldri lurt å få ting vurdert på julaften. Det er sjelden noen som liker å jobbe overtid.

- Skjønte ikke den med å oppføre seg riktig.. Var bare en opplysning om knappens funksjon.

Lenke til kommentar
Uvanlig ulne kommentarer i dag.

- Aldri lurt å få ting vurdert på julaften. Det er sjelden noen som liker å jobbe overtid.

- Skjønte ikke den med å oppføre seg riktig.. Var bare en opplysning om knappens funksjon.

Javel, Marvil; men du har ennå ikke sagt et eneste ord om det som var topic!

Ok, Julaften er sikkert ikke den beste dagen for stor tilslutning. Men de andre kommer vel etterhvert som de er ferdige med middager, presanger, cigarer og alt det der.

Jeg, for min del, skal ut på en av de få plassene som har åpent i kveld og ha meg en pils. Så får design være design så lenge. Så jo ikke så veldig oppløftende ut anyway med de foreløpige kommentarene. Et design for the eternety? nope.

Lenke til kommentar

Syns du har fått noen kommentarer jeg;

Ser ut til å funke bra den der, tenker da mest på strukturen. Ellers kan den trenge litt touchup, ser litt "gammeldags" ut, syntes jeg.

Spør han hva han mener med gammeldags.

Litt rare fargesammensetninger måh jeg nok si, men oppsettet et helt greit.
Må jo en del småjusteringer til da, som f.eks kantlinje rundt alt, ikke bare noe osv.

Merkelig side. Litt vel standard?
Kan bli bra, men det krevs forandringer ... 

Off-Topic

Greit. Kunne spart meg for mine kommentarer.

Lenke til kommentar
Merkelig side. Litt vel standard?

Kan bli bra, men det krevs forandringer ...

"Merkelig": Tror jeg tar det som et kompliment, selv om det kanskje ikke var ment sånn :p. Ok. Men det hadde vært fint hvis du kunne utdype det litt mer.

Fikk et innspill fra polecat om å legge ramme rundt hele siden: kanskje ikke så dumt!

Hva er det som kan forbedres da? Jeg ser meg litt blind på mine egne design, og føler av og til at det er vanskelig å være objektiv når jeg vurderer det jeg har laget. Derfor spør jeg dere.

Noen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...