Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Skjev nese

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig skjev nese. Tror kanskje jeg har knekt den som liten eller noe, men den er ihvertfall såpass skjev at det ser litt rart ut. Er brukbart fornøyd med ansiktet mitt ellers, men akkurat dette plager meg psykisk og har egentlig gjort det helt siden ungdomskolen.

Er dette noe man kan få dekket eller må man betale for plastisk kirugi selv?

Anonymous poster hash: 9e5df...fcd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må nok betale selv.

Hvis kvinner som mister brystene sine til kreft må kjempe for å få hjelp av staten så er det ingen sjanse at du får det for en skjev nese. Tror det kun hadde vært aktuelt hvis du slet med å puste ordentlig, og da hadde de nok brydd seg mindre om hvordan det ser ut etterpå så lenge det fungerer. 

Lenke til kommentar

Du må nok betale selv.

Hvis kvinner som mister brystene sine til kreft må kjempe for å få hjelp av staten så er det ingen sjanse at du får det for en skjev nese. Tror det kun hadde vært aktuelt hvis du slet med å puste ordentlig, og da hadde de nok brydd seg mindre om hvordan det ser ut etterpå så lenge det fungerer.

Kjæresten min fikk knekt nesen sin som barn og fikk "nosejob" på statens regning som han selv sier

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg tror jeg har knekt den som liten. Når jeg ser bilder fra jeg var barn så kan jeg ikke se at nesen var skjev ihvertfall. Det er liksom selve nesebruen som er skjev og jeg har fått spørsmål tidligere om jeg har knekt den uten at folk har prøvd å være frekke. Jeg har ingen større komplikasjoner enn at jeg ofte er tett bare..

Anonymous poster hash: 9e5df...fcd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...