Umbra Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Når det er en hel familie som deler på en PC er det som regel en del uønskede ting som blir installert, spesiellt når de som ikke har så mye peiling på programvare skal teste ut diverse freeware programmer som de har lastet ned. På listen over installerte programmer (kontrollpanel) var det et eller annet program som ikke lot seg avinstallere pga. at den ikke fant en eller annen fil, så jeg søkte bare etter filene til programmet og slettet dem. Men selv om programmet er slettet så står det fortsatt på listen over installerte programmer. Hvordan får jeg fjernet dette programmet fra listen over installerte programmer? På forhånd takk og God Jul! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Er det XP du har? I så fall kan du laste ned Tweak XP Pro (www.totalidea.com tror jeg). Der kan du fjerne diverse elementer fra legg til/fjern programmer og masse andre tweaks.. Hvis du ikke har XP kan du ta et søk i registeret. Vil tro det finnes oppføringer du bare kan slette derfra Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Tror jeg fant det i registeret: HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Uninstall Burde holde å fjerne det derfra. Ta gjerne backup først Endret 24. desember 2003 av Loomy Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Tror jeg fant det i registeret:HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Uninstall Burde holde å fjerne det derfra. Ta gjerne backup først Jepp, nå er programmet vekk fra listen. Takker Endret 24. desember 2003 av Umbra Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Don't thank me; thank Santa! Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 i ditt tilfelle fikk du jo fjerna programmet, men egentlig så gjør det ikke noe at programmet ligger der for det tar ikke noe plass selv om det ligger der. Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 For noen spiller det sikkert ingen rolle, men personlig liker jeg at ting er oversiktlig. God Jul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå