Ken0r Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Hiver meg på siden jeg ser på samme prisklasse ferdigbygg. 1) Ser de fleste selvbygg bruker en separat cpu kjøler, er det lønnsomt å investere i når jeg ikke har noen interesse av oc i første omgang? 2) er kabinettet verd å bytte? I så fall mot hvilket? Lenke til kommentar
Rajak Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Hiver meg på siden jeg ser på samme prisklasse ferdigbygg. 1) Ser de fleste selvbygg bruker en separat cpu kjøler, er det lønnsomt å investere i når jeg ikke har noen interesse av oc i første omgang? 2) er kabinettet verd å bytte? I så fall mot hvilket? Eneste forskjell er at du får lavere temp + en god del mindre støy med for eksempel en Dark Rock Pro 4. Ytelse vil nok være så å si samme. Kabinett? bruker selv Fractal Design Meshify C og det funker fett Lenke til kommentar
Ken0r Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Eneste forskjell er at du får lavere temp + en god del mindre støy med for eksempel en Dark Rock Pro 4. Ytelse vil nok være så å si samme. Kabinett? bruker selv Fractal Design Meshify C og det funker fett Takk for raskt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå