Kemono Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 (endret) I følge Playstation Store (den norske versjonen) har prisene, før 24 juli, vært; Red Dead Redemption 2 : Standard Edition - kr 799,- Men for meg hørtes det veldig høyt ut med kr 799 for standard versjon, så jeg må nesten sjekke om det er noen andre som reagerer på dette, eller om dette faktisk har vært gjeldene pris frem til nå i playstation store. Vet den fysiske versjonen ikke har kostet mer en ~500,- i butikk. Må nevne at det ikke er lov med fiktiv økning av pris, før et eventuelt salg i Norge, da detter er villendene for kjøpere, og kan være en sak for Forbrukertilsynet. Endret 31. juli 2019 av Kemono Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 336kr på Platekompaniet og 399kr på elkjøp så du må ikke finne på å betale 799kr iallefall. 1 Lenke til kommentar
Kemono Skrevet 31. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2019 336kr på Platekompaniet og 399kr på elkjøp så du må ikke finne på å betale 799kr iallefall. Kjøper det definitivt ikke for 799,- Men mer interesert i om dette er et brudd på forbrukerloven, enn selve produktet. Mulig jeg er litt sær på dette, men jeg tenker når vi betaler Norske priser så kan vi forvente Norske regler og standarder. Men mulig jeg tar feil også, at prisen har vært så høy i utgangspunket, og at det ikke er en fiktiv prisøkning før salget har begynt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Det har kosta 799 i PS Store ja, men er ofte sett ned i pris i periodar. Du kan sjå historikken her: https://psprices.com/region-no/game/2557835/red-dead-redemption-2 Lenke til kommentar
Kemono Skrevet 2. august 2019 Forfatter Del Skrevet 2. august 2019 Det har kosta 799 i PS Store ja, men er ofte sett ned i pris i periodar. Du kan sjå historikken her: https://psprices.com/region-no/game/2557835/red-dead-redemption-2 Hei, Takk for svar! Ser nok ut som normal prisen var satt til dette ja likevel. Litt snodig at prisen var satt opp 4 måneder etter utgivelse, men greit å vite at slik forekommer også. Synd for de som faktisk har kjøpt det til 800 kr.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Spelet er lett verdt 800 for min del, men trur eg kjøpte til 700 då det kom ut. Har slutta heilt med fysiske spel, så då blir det diverre litt dyrt av og til. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Sikkert slengt på sånn penge pakke i online delen for og selge for høyere pris. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Spelet er lett verdt 800 for min del, men trur eg kjøpte til 700 då det kom ut. Har slutta heilt med fysiske spel, så då blir det diverre litt dyrt av og til. Det at spillet er bra burde ikke bety at de kan ta 300kr ekstra for det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Det at spillet er bra burde ikke bety at de kan ta 300kr ekstra for det. Dei kan vel ta kva dei vil, så er det opp til fobrukarane å velje kvar dei vil kjøpa. 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Dei kan vel ta kva dei vil, så er det opp til fobrukarane å velje kvar dei vil kjøpa. De kan selvfølgelig ta hva de vil. Men det er jo helt på tryne når man får det andre steder for halvparten. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Ser det er 3 utgaver. klarer man seg fint med den billgste? regner med man kan handle resten om behov? Lenke til kommentar
...... Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Ser det er 3 utgaver. klarer man seg fint med den billgste? regner med man kan handle resten om behov? Billigste holder i massevis. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Vil ikke si de dyrere utgavene har så veldig mye en går glipp av. https://www.rockstargames.com/newswire/article/60459/The-Red-Dead-Redemption-2-Special-Edition-Ultimate-Edition-and-Collect Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Prisen begynner å bedre seg på dette. Når PS4-utgaven kommer under 300 så blir det kjøp. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Litt kjiperen at Rockstar har gimpet f.eks ambient occlution (gode nær-skygger) i grafikken for å optimalisere online-biten om du patcher opp spillet (1.03 mener jeg å huske er der det kom). En må vel sånn sett velge mellom penest grafikk og glitcher i spillet. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Prisen begynner å bedre seg på dette. Når PS4-utgaven kommer under 300 så blir det kjøp.Jeg kjøpte spillet for 199,- for noen måneder siden på Komplett, så det kommer sikkert på tilbud igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå