Soles Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Samt Snapchat poeng, skulle egentlig vært ulovlig. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Jeg har ikke snapchat. Er det noe man burde ha ? Tror ikke det. Mitt inntrykk er at det er en sådan "app" som stort sett blir brukt av ungdommer til å sende bilder av kjønnsorganene sine til hverandre. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Tror ikke det. Mitt inntrykk er at det er en sådan "app" som stort sett blir brukt av ungdommer til å sende bilder av kjønnsorganene sine til hverandre. Korrekt. Har rundt 30 venner på snapchat og 1550 dager streak, og det er kun bilder av kjønnsorganene vi sender til hverandre. 1 Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Jeg har ikke snapchat. Er det noe man burde ha ? Selvsagt Lenke til kommentar
plastkort Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 videoer og reklamer som automatisk spilles av spiser datakvoten din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg