Torstein Norum Bugge Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Amerikanske myndigheter ønsker å forby funksjoner som er avhengighetsskapende.Snapstreaks kan bli ulovlig Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Veldig bra at det videoer ikke blir automatisk avspilt! Skvetter til hver gang.. 4 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Det finnes det programtillegg for. Lenke til kommentar
Tuzemsky Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 JA, kan ikke VG slutte med autoplay av neste video av seg selv? Det ville vært fantastisk! 3 Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Jeg har ikke snapchat. Er det noe man burde ha ? 3 Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Autoplay er irriterende, men gøy med lærere som plutselig blir sjokkert samt stresser og klumser med å stanse den nye videoen. 2 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Det finnes det programtillegg for. Åh, hvilke? Opplys meg Lenke til kommentar
Arve Lufc Pedersen Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Åh, hvilke? Opplys meg Lenke til kommentar
Arve Lufc Pedersen Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Gå inn i innstillingen, og skru av automatisk avspilling av video. Tror og du kan gjøre det via de tre prikkene ved videoen.... Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Fantastisk bra! Det jeg selv opplever som det verste er Aftenposten og VG som har videoer som starter automatisk på forsiden. Dette hater jeg som pesten. Jeg lurer på om de i det hele tatt aner hva de utsetter leserne for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Veldig bra forslag. Håper det går gjennom i USA og resten av verden. Sosiale medier har fort utviklet seg til meget usosiale medier hvor det ikke er unormalt at en ungdom bruker 5-6 timer av dagen sin på å scrolle og kaste bort tid. Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Veldig bra at det videoer ikke blir automatisk avspilt! Skvetter til hver gang.. Automatisk avspilling av videoer på Facebook mener du? Dette ligger under innstillinger og har gjort det hele tiden. Enkelt å slå av. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Automatisk avspilling av videoer på Facebook mener du? Dette ligger under innstillinger og har gjort det hele tiden. Enkelt å slå av. På appen er eneste valget som skrur av automatisk videoavspilling et valg om "datasparing", som samtidig komprimerer bilder (som jeg ikke er interessert i). Finnes det et sted jeg har oversett? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 På appen er eneste valget som skrur av automatisk videoavspilling et valg om "datasparing", som samtidig komprimerer bilder (som jeg ikke er interessert i). Finnes det et sted jeg har oversett?I Facebook-appenSettings - Media and Contacts - Autoplay 1 Lenke til kommentar
gwh Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Vil disse selskapene tillate det da? Congressmen for hire kan sikkert forhindre det. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 I Facebook-appen Settings - Media and Contacts - Autoplay Takk! Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Sosiale medier er kun nyttig for en eneste ting og det er å ha det moro og koble av. Samt enkelte nyttige grupper da. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Å hærre gud kor nydeli. Vet ikke hvor mange ganger jeg har forsøkt å overbevise tennåringsdattra hvor umåtelig teit det er å spamme hverandre med halve ansikter, tak og vegger, og låne bort kontoer til hverandre for å bevare streaksen. Denne funksjonen ødela nesten ferien for oss når nettet plutselig gikk ned på hotellet. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Det blir litt cookie-lov over å forby designvalg uten å se på kontekst. Evig scrolling og autopåfyll i stedet for paging kan gjøre tjenester som googles søkeresultat bedre. Ingen naturlige stopp beskriver NRKs nettradio og veivesenets webcam over fjelloverganger. Virtuelle trofeer eller belønninger? Selv poeng i pinball og egg i Super Mario er innenfor en slik definisjon. Jeg er positiv til prosessen med å se på avhengighetsskapende grep, men ikke ethvert tilfelle - drar man det langt nok kan slike regler argumenteres til å forby poengsystemer, medlemstilbud og veldig mye mer. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Veldig bra at det videoer ikke blir automatisk avspilt! Skvetter til hver gang.. Skvetter? De fleste spillere er "lydløs" før du klikker inn på videoen, ihvertfall på instagram/youtube. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg