djplaya Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Altså , en kammerat av faren min driver et diskotek og han skal bygge på , han lurte på siden jeg satt "mye forran dataen" om jeg hadde no peiling på og lage hus og den typen på pæsen , feks er det sikkert et lokale han skal bygge på , fins det programm som kan lage 3d bygninger slik at man kan innrede inni og se utafor , se i alle rom etc etc ? Takk for all hjelp GOOOD JUL , Par timer til pakker nå Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 AutoCAD 2004 fullversjon har jo en 3D mulighet. Men slike ting er dyrt, og tungt å jobbe med. Finnes noe lettere programmer som 3D home designer eller noe lignende... Uansett er ingenting direkte lett å jobbe med hvis du ikke har drevet med det før, så du må regne med endel timer for et endlig resultat. Lenke til kommentar
djplaya Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Ok , men takk for hjelp , jeg regnet egentelig med at det var et ganske tungt program og jobbe med , og at jeg må sitte litt for og få det til i førsten , hehe God Jul a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå