Gå til innhold

Aashima lager jo bare krøll med maskinen

bjojoi

Anbefalte innlegg

Har en maskin som ikke vil starte. Strømmen starter og de små lysene på MSI hovedkortet mitt lyser rødt hvilket betyr at den ikke vil boote. Det er i Strømforsyningen problemet ligger for den funker sammen med Chieftec TA kabinett. Vet noen om det går fint å hive inn en Chieftec strømforsyning i et Aashima kabinett. Det er ikke no forskjell på størrelse og sånn?? Dritt å bestille forsying til 600 kroner for å se at det ikke passer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-05 12:13, bjojoi skrev:

Har en maskin som ikke vil starte. Strømmen starter og de små lysene på MSI hovedkortet mitt lyser rødt hvilket betyr at den ikke vil boote. Det er i Strømforsyningen problemet ligger for den funker sammen med Chieftec TA kabinett. Vet noen om det går fint å hive inn en Chieftec strømforsyning i et Aashima kabinett. Det er ikke no forskjell på størrelse og sånn?? Dritt å bestille forsying til 600 kroner for å se at det ikke passer.

passer fint det... du har forøvrig samma problem som jeg hadde før jeg byttet tower...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-05 12:13, bjojoi skrev:

passer fint det... du har forøvrig samma problem som jeg hadde før jeg byttet tower...

Lenke til kommentar

hadde samme problem med en maskin, men prøv en ting (høres rart ut, men det var det som gjorde utslaget på denne PC'en) dra ut resetSW-kabelen fra resetknappen til HK.

Da ville den plutselig boote...

Bare forsøk det.. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...