thamule Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Hei, bygde hus for eitt år sidan og fekk fiber installert i huset i sommar. Har rackskap med god plass der modem for fiber er montert. Har kablet nett i heile huset til allrom og soverom. Har gått til innkjøp av 3xTP-Link Deco m4, men er ikkje fornøgd med brukargrensesnit, funksjonalitet, ytelse eller formfaktor. Men prisen er bra. Eg hadde frå før ein D-link gigabitswitch som eg no har fjerna fordi den ikkje var kompatibel med tp-link systemet og lagde noko krøll. (fant ein notis om det på tp-link sitt community) SÅ, til saka: Eg kan returnere tp-greiene, eller eg kan beholde det. Fungerer sikkert ok om eg får på plass ein skikkelig switch i racket mitt ved patchepanelet, men ulempen er at den blant tp deco m4 ikkje støttar iptv, så eg må til med switch dei plassane eg har mesh-satelitt og skal ha tv. Tanken min med å legge opp til 1 stk nettverksuttak på kvar plass var at eg fekk jo nye utgangar i mesh-satelitt til evt iptv-tuner, men no fungerer jo ikkje det. Skal visstnok komme oppdatert firmware, men den går ikkje an å installere fra app og webbasert brukergrensesnitt eksisterer ikkje, så det er litt håplaust heile greia. Men kom gjerne med tips eller innspel til kva eg bør gjere /burde gjort anleis for at dette skal bli bra! Sett stor pris på alle innspel! Eg nærmar meg returfrist for tp-link deco så eg må derfor berre bestemme meg kva eg skal gjere med det settet... Lenke til kommentar
thamule Skrevet 3. august 2019 Forfatter Del Skrevet 3. august 2019 Lite aktivitet her ser eg. Men eg ser frå tråden under at ubiquti går an sjølv med IPTV, men at eg då må ha ein switch ved tv-en. Men det må eg uansett. Mulig eg skal prøve å puste liv i den tråden i staden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1800445&page=2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå