Niklasp Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Kredittkortet i titan skal være klart i august.Bekrefter lanseringsdato for Apple Card Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 This week on "Apple or Kickstarter: TiTaNiUm CrEdIt cArD" 3 Lenke til kommentar
froosh Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Målet skal være å gjøre kjøp og transaksjoner helt anonyme, slik at tredjepartsselskaper ikke skal vite hvordan du bruker pengene. Selvsagt med unntagelse av Apple Inc. 1 Lenke til kommentar
norwegen7 Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Vil nok ikke få det i norge med det første nei. vil nok ta 4 - 5 år om ikke mindre eller mer Lenke til kommentar
joerlend Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Med norske Idex som krysslisenspartner innen biometri, kan det nok tenkes at dette er veldig gode nyheter for sånne som meg. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Den dagen det kommer til Norge, så er det laget av plast Lenke til kommentar
Emigranten Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Selvsagt med unntagelse av Apple Inc. Lurer på hva 3djeparts selskaper betyr.... 1 Lenke til kommentar
bovjer Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Minner meg om Magnesium kortet til Billy McFarland som senere ble avslørt i dokumentarfilmen om Fyre Festival. Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Minner meg om Magnesium kortet til Billy McFarland som senere ble avslørt i dokumentarfilmen om Fyre Festival. Nå synes jeg du var slem som sammenligner kvasi svindleren Apple med den fullblods svindleren der. Lenke til kommentar
MrFoss Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Synes dette er en kjempe idee. Unike kort nummeret er noe vi trenger. Håper ikke det kortet krever at man har en iphone. Greit nok at folk har forbehold mot at Apple får tilgang til informasjonen, men av de store har apple vist at de nå beskytter informasjonen til brukerne sine fra andre. Som android bruker skulle jeg ønske jeg kunne si det samme om Google. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 2 % kickback i kroner på alt man kjøper er faktisk en knall deal. Videreføres den avtalen til Norge er det over og ut for Norwegian kortet, og mer eller mindre alle andre kredittkort for min del. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Helt sikkert en maksgrense og hvordan har de tenkt å tjene penger? Skal de tjene penger på renter når folk ikke betaler tilbake? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 (endret) "men krever at stedet du handler støtter Apple Pay. Det er fortsatt veldig mange steder som ikke støtter Apples betalingsløsning, og derfor har de også laget et fysisk kort" Er ikke dette litt selvmotsigende. Jeg trodde poenget var at du skulle kunne bruke kortet selv om Apple Pay ikke var støttet? Ellers er det jo virkelig et steg i riktig retning for sikkerhet i betalingsløsninger, for ikke å snakke om knusende mye bedre betingelser enn de fleste andre kredittkort. Selv om haters gonna hate såklart.. Endret 31. juli 2019 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Helt sikkert en maksgrense og hvordan har de tenkt å tjene penger? Skal de tjene penger på renter når folk ikke betaler tilbake? Renter og korttransaksjoner tipper jeg. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Er ikke dette litt selvmotsigende. Jeg trodde poenget var at du skulle kunne bruke kortet selv om Apple Pay ikke var støttet? Ellers er det jo virkelig et steg i riktig retning for sikkerhet i betalingsløsninger, for ikke å snakke om knusende mye bedre betingelser enn de fleste andre kredittkort. Selv om haters gonna hate såklart.. De har bare formulert seg kronglete. Det stemmer at hele poenget med at Apple laget fysiske kortet i første omgang, er at man skal kunne bruke det alle steder der Apple Pay ikke er støttet. Lenke til kommentar
bovjer Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Minner meg om Magnesium kortet til Billy McFarland som senere ble avslørt i dokumentarfilmen om Fyre Festival. Nå synes jeg du var slem som sammenligner kvasi svindleren Apple med den fullblods svindleren der. Det er jo ganske likt konsept. Lenke til kommentar
Korken Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Selvsagt med unntagelse av Apple Inc. Apple er ikke en tredjepart, så...? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg