Gå til innhold

iOS 13 Beta erfaringer til nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjelder ikke disse feilene i iOS 12.4? Ikke 13...

Alle utenom en er jo allerede ordnet også I 12 så ikke stort å bekymre seg for. Men ved å bruke beta er det større sjanse for å at den har slike hull. Vil alltid være slik på ny software og det er en av grunnene til at det kalles beta.

Lenke til kommentar

Nettopp derfor jeg skrev at man bør kanskje teste ut iOS betaen da nåværende versjon (12.X) er full av sikkerhetshull :)

Et sikkerhetshull. De øvrige på den siden er rettet allerede. Det er vel det sikreste mobil oset pr nå så tror det er tryggest å være der.

Lenke til kommentar

Er en og annen app som ikke fungerer ordentlig (f.eks. DNB). Litt visuelle feil her og der.Bank ID fungerer helt fint.

 

Ingenting å klage på med tanke på ytelse, og fungerer generelt sett bra nok til at jeg ikke har tenkt å gå tilbake til iOS 12.

 

Men du kan absolutt forvente deg at det kan komme feil som gjør at du skulle ønske du ikke installerte det på din primære telefon, og jeg har selv (ved en tidligere versjon av iOS 13 betaen) midlertidig brukt en annen telefon mens jeg ventet på en oppdatering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er en og annen app som ikke fungerer ordentlig (f.eks. DNB). Litt visuelle feil her og der.Bank ID fungerer helt fint.

 

Ingenting å klage på med tanke på ytelse, og fungerer generelt sett bra nok til at jeg ikke har tenkt å gå tilbake til iOS 12.

 

Men du kan absolutt forvente deg at det kan komme feil som gjør at du skulle ønske du ikke installerte det på din primære telefon, og jeg har selv (ved en tidligere versjon av iOS 13 betaen) midlertidig brukt en annen telefon mens jeg ventet på en oppdatering.

Takk for bra svar ?. Tenker jeg prøver det da. Har en Galaxy S10e i bakhånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...