torbjornhb Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 Tjohei. Det slo meg akkurat at jeg helt har glemt å laste ned beta versjonen av iOS 13. Er denne stabil nok nå til å bruke på iPhonen jeg bruker til vanlig? Bank Id og alle slike finurlige ting? Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Nei, aldri last ned betaprogramvare på en mobil/enhet du trenger til daglig bruk. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 31. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2019 Det har gått helt fint de siste tre årene, så det er en grunn til at jeg spør ? Lenke til kommentar
minim Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Det har gått helt fint de siste tre årene, så det er en grunn til at jeg spør ? Kanskje han trodde det var snakk om Android beta Lenke til kommentar
Merko Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 I dette tilfellet bør man kanskje oppgrader til iOS beta, da nåværende versjon er fulle av sikkerhetsfull, ref https://www.digi.no/artikler/google-forskere-har-funnet-flere-alvorlige-ios-sarbarheter/470601 Sikkert enda værre i betaen men Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Kanskje han trodde det var snakk om Android beta Fungerer veldig bra på Android også Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 31. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2019 I dette tilfellet bør man kanskje oppgrader til iOS beta, da nåværende versjon er fulle av sikkerhetsfull, ref https://www.digi.no/artikler/google-forskere-har-funnet-flere-alvorlige-ios-sarbarheter/470601 Sikkert enda værre i betaen men Gjelder ikke disse feilene i iOS 12.4? Ikke 13... Lenke til kommentar
minim Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Gjelder ikke disse feilene i iOS 12.4? Ikke 13... Alle utenom en er jo allerede ordnet også I 12 så ikke stort å bekymre seg for. Men ved å bruke beta er det større sjanse for å at den har slike hull. Vil alltid være slik på ny software og det er en av grunnene til at det kalles beta. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Gjelder ikke disse feilene i iOS 12.4? Ikke 13... Nettopp derfor jeg skrev at man bør kanskje teste ut iOS betaen da nåværende versjon (12.X) er full av sikkerhetshull Lenke til kommentar
minim Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Nettopp derfor jeg skrev at man bør kanskje teste ut iOS betaen da nåværende versjon (12.X) er full av sikkerhetshull Et sikkerhetshull. De øvrige på den siden er rettet allerede. Det er vel det sikreste mobil oset pr nå så tror det er tryggest å være der. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 31. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2019 Kjører allerede betaversjon av iOS 12. Aldri slitt med bugs der. Vet jo at det er mer risikabelt med betaversjon, men poenget med spørsmålet her var om noen faktisk bruke iOS 13 i dag å kunne bekrefte at det er stabilt nok til å kjøre på mobilen. Lenke til kommentar
tiefling Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Er en og annen app som ikke fungerer ordentlig (f.eks. DNB). Litt visuelle feil her og der.Bank ID fungerer helt fint. Ingenting å klage på med tanke på ytelse, og fungerer generelt sett bra nok til at jeg ikke har tenkt å gå tilbake til iOS 12. Men du kan absolutt forvente deg at det kan komme feil som gjør at du skulle ønske du ikke installerte det på din primære telefon, og jeg har selv (ved en tidligere versjon av iOS 13 betaen) midlertidig brukt en annen telefon mens jeg ventet på en oppdatering. 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 31. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2019 Er en og annen app som ikke fungerer ordentlig (f.eks. DNB). Litt visuelle feil her og der.Bank ID fungerer helt fint. Ingenting å klage på med tanke på ytelse, og fungerer generelt sett bra nok til at jeg ikke har tenkt å gå tilbake til iOS 12. Men du kan absolutt forvente deg at det kan komme feil som gjør at du skulle ønske du ikke installerte det på din primære telefon, og jeg har selv (ved en tidligere versjon av iOS 13 betaen) midlertidig brukt en annen telefon mens jeg ventet på en oppdatering. Takk for bra svar ?. Tenker jeg prøver det da. Har en Galaxy S10e i bakhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå