FranZe Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 Har fjernet en sandkasse i hagen og tenkte å få plen på den biten også... Problemet er at dette har jeg aldri gjort før. Området er 3x3m og ca 10cm dypt. Det ligger en duk i bunnen. Er det hagejord jeg skal kjøpe? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 Var lite info der fra Felleskjøpet. Det man bør unngå er å kjøpe torv. Slik velger du riktig jord. Torv eller ikke torv. Det er det store jordspørsmålet. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 Gress er vel kanskje ikke så kresen på jord? På et så lite område ville jeg vel kanskje ha gått for ferdigplen. Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 30. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2019 Gress er vel kanskje ikke så kresen på jord? På et så lite område ville jeg vel kanskje ha gått for ferdigplen. Det var faktisk det jeg begynte å tenke på og jeg tror jeg går for det Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Men vil det passe med ferdigplen? 10 cm er jo litt. Det er ikke verre enn å fylle med jord aka denne og slenge på gressfrø. Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 1. august 2019 Forfatter Del Skrevet 1. august 2019 Men vil det passe med ferdigplen? 10 cm er jo litt. Det er ikke verre enn å fylle med jord aka denne og slenge på gressfrø. Hehe, det var akkurat det jeg gjorde Kjøpte 10 slike og 4 med plantejord pluss jeg måtte spe på med 3 sekker til av ymse kvalitet fra coop bygg. Ferdigplen solgte de ikke i så lite, var ett minste krav til bestillingen som var mye høyere enn det jeg skulle ha, pluss at det var 1500 kr i frakt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå