mariushaugan Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Hei og hopp og god jul. Fikk netopp en liten bunke DVD'er og vil sjekke dem ut mens jeg venter på julemiddagen. Har ett 9600PRO kort som jeg ikke har testa så mye med TV-UT enda. Hadde ett Gforce 3 ti200 før som funka glatt på TV-UT'en. Problemet er at tv-bildet har en liten irriterende flimring når jeg skifter over til TV. Har prøvd med forskjellige hertz instillinger og forskjellige oppløsninger, men det ser liksom ikke ut til å bli bedre. Noen som har noen gode idèer? Mvh, Marius Haugan. Endret 24. desember 2003 av mariushaugan Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 brukte du samme tv med g3'n din? da kan det være tvn, det er også en anti flicker funksjon i radeondriverene, hvis du allerede ikke har prøvd dette.. Lenke til kommentar
mariushaugan Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Det er samme TV'en.. Jeg har også prøvd å tulle med Antiflicker settings på Radeon driverne men det er til ingen nytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå