hravatn Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Valget står mellom disse. Hva bør jeg satse på og hvorfor. Har hørt om enkelte problemer med MSI-kortet ved booting. Stemmer dette? -håvard- Lenke til kommentar
NiceGuy Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg har ikke hatt problemer med mitt.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Ikke jeg heller... legg merke til at det er solgt veldig mange MSI hovedkort, og at antall brukere (ikke prosentandel) med feilvare som klager blir desto større. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Feilprosenten (RMA) for Soyo er høyere enn for MSI. RMAen sier imidlertid ikke nødvendigvis om småproblemer brukere har. Som det sies her er det et enorm forhold mellom antall brukere med MSI og brukere med Soyo, og derfor hører man mer om MSI. På det norske markedet skal vi vel ikke se bort fra at det selges et Soyo-kort pr. 50 MSI-kort -- om ikke forholdet er ennå langt større (og det tror jeg vel kanskje også -- spesielt når man tar med salget av ferdige PC-er, der MSI er en stor aktør). Lenke til kommentar
abrrad Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Antar det er Soyo sitt dragon og MSI sin pro2-ru det står mellom. MSI brukbare ting: usb 2.0 + flere usb-porter MSI halvbrukbart: standard lyd MSI ubrukbart: usb-nøkkel, cnr-slot ...og så er det rødt Soyo brukbare ting: onboard nettkort (10/100), lyd med masse utganger, to ekstra usb-porter Soyo halvbrukbart: simkort-leser Soyo ubrukbart: ---- ...og så er det svart med lilla pci-porter Begge har samme raid, så spørsmålet er om du må ha usb 2.0, hvis ikke så gå for Soyo :wink: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 USB2 er for pingler! (Eller.no. Liker Soyo-kortet! 0din har MSI-kortet, og han skryter masser av USB2-som-han-ikke-bruker, og klager over resten, og sikler etter mitt...) Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 sjekk ut psdata.no de får snart inn kt3 ultra-aru kortet te msi... har VIA® KT333,ATA133 RAID, USB 2.0, 6-channel S/W audio. dette er ting som kan godtas. prisen er det heller ikke no å si på... hehe, gleder meg. Lenke til kommentar
Ceramic Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Gå for SOYO du :wink: Mest stabile hovedkortet jeg har hatt så langt. Stabilt ved overklokking, og bra onboard lydkort og LAN. Simcard readeren kan du bare kaste med mindre du vil ha to usb kontakter i fronten på kabinettet ditt. Ikke en eneste heng/frys eller bluescreen på 2 måneder nå. Anbefales på det varmeste. Friggin excellent :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå