Swifty Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hei Har en xbox med samsung spiller (Bilde av de forskjelige) men er litt usikker på om denne leser dvd-r eller dvd+r plater. Har prøvt å søke litt rundt på xbox-scene og hw forumet, men finner ikke noe. Litt hurtig svar hadde heller ikke gjordt noe da det skal være en jule-presang Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Det er vel flere tråder om det på Xbox-scene, men det er litt avhengig av platene man bruker, etter hva jeg har forstått. Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Det er vel flere tråder om det på Xbox-scene, men det er litt avhengig av platene man bruker, etter hva jeg har forstått. ja vel,har ikke noen linker vel? Lenke til kommentar
Psycho#01 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Samsungen skal jo lese allt da Men får å være sikker, hvorfor ikke bare kjøpe en ekstern dvd-rom, koble den i og sette den på toppen av xboxen??? Leser garantert allt!!! Endret 27. desember 2003 av Psycho#01 Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Tror samsungen har problemer med DVD+R. DVD-R fungerer. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Er det ikke sånn at med en gang en har lukket platen etter brenning, så går det for det samme om det er + eller -? At +/- bare har noe å si for brenneren og hvilke plater den tar... Kan være jeg famler i blinde nå, men så er ikke dette mitt felt heller... Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 jeg har hørt at samsungen leser av alt.... Lenke til kommentar
labann Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Samsungen tar alle dvd-r,dvd-RW og dvd+RW plater. dvd+r liker den ikke så god. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Har samsung jeg og. Den leser ALT bortsett fra DVD+R. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Samsungen tar alt utenom DVD + plater. Med CD-R, DVD-R osv så er det samme hvordan media du bruker (dyrt eller billig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå