Gå til innhold

Jobb hvor man jobber i helger /fra 1800 i hverdagen. Tips?

Anbefalte innlegg

Hei

Etter mye tankegang og diskusjon, så er jeg nå nødt til å prøve å søke etter en deltidsjobb ved siden av min fulltidsstilling.

Jeg må av personlige og økonomiske grunner finne en måte å tjene penger på.

Grunnlag: Jeg har en bachelor i økonomi og kommer ingen vei, min stilling i dag gjør at jeg verken kan stige i gradene eller kan oppnå lønnstigning. Økonomisk sett er det desverre ikke mye jeg kan spare på og jeg ser at jeg derfor må prøve å få meg en deltidsjobb hvor jeg kan jobbe utenfor min primærstilling.

Jeg har i lengre tid(over 3-4år) prøvd å få meg jobb innenfor min utdanning/arbeidsområde uten hell(har hatt 100% stilling hele veien).

Jeg ser i utgangspunktet etter jobber hvor jeg kan jobbe helger, evt på kveldstid etter 18:00.

Noen der ute som har tips til denne type jobber?

Ser for meg at det er hovedsaklig: bensinstasjoner, restauranter og søndagsåpne butikker som er aktuell.

Noen anbefalinger?

OT: Og ja, jeg har sett på undersøkelser på nett etc, disse gir desverre svært lite valuta for tiden samt de er ofte betalt ut i gjenstander istedenfor cash.

Endret av comadore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er flere voksne som har en jobb ved siden av 100% stilling. Helgejobber er innen helse og sosial yrker eller servicebransje.

Jobber som begynner fra kl 18 på hverdager blir nok svært vanskelig. De fleste jobber på kveld begynner i tidsrommet kl 15-16.

Husk at mange med høyere utdanning og med mange års erfaring har godt under kr 500.000 i årslønn. Så vær realistisk.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Det er flere voksne som har en jobb ved siden av 100% stilling. Helgejobber er innen helse og sosial yrker eller servicebransje.

Jobber som begynner fra kl 18 på hverdager blir nok svært vanskelig. De fleste jobber på kveld begynner i tidsrommet kl 15-16.

Husk at mange med høyere utdanning og med mange års erfaring har godt under kr 500.000 i årslønn. Så vær realistisk.

Ikke med mastergrad!

Lenke til kommentar

Litt avhengig av hvordan sjefen/eieren er så kan du jobbe mange timer i helger på en restaurant, mulig de også har noen stillinger spesielt i høytider/ferier der du kan starte 1800 til 2300 på hverdager f.eks

Sjåfør for pizza restaurant er greit hvis du bor i et turistområde, mye tips. På en god dag lå jeg på rett under 200kr timen med helge- og kvelds tillegg.

Endret av VegardBS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...