comadore Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 (endret) Hei Etter mye tankegang og diskusjon, så er jeg nå nødt til å prøve å søke etter en deltidsjobb ved siden av min fulltidsstilling. Jeg må av personlige og økonomiske grunner finne en måte å tjene penger på. Grunnlag: Jeg har en bachelor i økonomi og kommer ingen vei, min stilling i dag gjør at jeg verken kan stige i gradene eller kan oppnå lønnstigning. Økonomisk sett er det desverre ikke mye jeg kan spare på og jeg ser at jeg derfor må prøve å få meg en deltidsjobb hvor jeg kan jobbe utenfor min primærstilling. Jeg har i lengre tid(over 3-4år) prøvd å få meg jobb innenfor min utdanning/arbeidsområde uten hell(har hatt 100% stilling hele veien). Jeg ser i utgangspunktet etter jobber hvor jeg kan jobbe helger, evt på kveldstid etter 18:00. Noen der ute som har tips til denne type jobber? Ser for meg at det er hovedsaklig: bensinstasjoner, restauranter og søndagsåpne butikker som er aktuell. Noen anbefalinger? OT: Og ja, jeg har sett på undersøkelser på nett etc, disse gir desverre svært lite valuta for tiden samt de er ofte betalt ut i gjenstander istedenfor cash. Endret 28. juli 2019 av comadore Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 (endret) Det er flere voksne som har en jobb ved siden av 100% stilling. Helgejobber er innen helse og sosial yrker eller servicebransje. Jobber som begynner fra kl 18 på hverdager blir nok svært vanskelig. De fleste jobber på kveld begynner i tidsrommet kl 15-16. Husk at mange med høyere utdanning og med mange års erfaring har godt under kr 500.000 i årslønn. Så vær realistisk. Endret 28. juli 2019 av plankeby Lenke til kommentar
Visum Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 Det er flere voksne som har en jobb ved siden av 100% stilling. Helgejobber er innen helse og sosial yrker eller servicebransje. Jobber som begynner fra kl 18 på hverdager blir nok svært vanskelig. De fleste jobber på kveld begynner i tidsrommet kl 15-16. Husk at mange med høyere utdanning og med mange års erfaring har godt under kr 500.000 i årslønn. Så vær realistisk. Ikke med mastergrad! Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 Ikke med mastergrad! Faktisk, innen yrker med tema helse og omsorg. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 (endret) Litt avhengig av hvordan sjefen/eieren er så kan du jobbe mange timer i helger på en restaurant, mulig de også har noen stillinger spesielt i høytider/ferier der du kan starte 1800 til 2300 på hverdager f.eks Sjåfør for pizza restaurant er greit hvis du bor i et turistområde, mye tips. På en god dag lå jeg på rett under 200kr timen med helge- og kvelds tillegg. Endret 28. juli 2019 av VegardBS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå