Sindreer Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 (endret) Til høsten er det skolestart, og jeg er lei av å drasse rundt på en treg, tung og generelt vanskelig PC. Først tenkte jeg å bare gå for en billig og lett bærbar som jeg bare brukte på studiestedet. Men så kom jeg på at jeg av og til savner å ha en brukbar gaminglaptop jeg kan ta med meg hytta og jobb (har en passiv nattevaktjobb med mye rolige timer). Er det mulig å få seg en relativt rimelig bærbar som også kan brukes til gaming? Brukte 20k+ på en stasjonær i høst, så har ikke uendelig med cash å svi av. Er det noen som har pcer og se på, eller er det urealistisk å få til dette? Skal studere i 5 år, så den bør helst vare ca så lenge. Preferanser: * Minst 4-5 timer med batteri på lite krevende bruk. * Relativt lett, gjør ikke noe om skjermen er litt liten heller. * Windows OS, ellers ikke noe preferanse til merke. * 250 gb + SSD, evnentuelt mindre SSD og HDD i tillegg. * Prosessor, grafikkort og ram nok til å kjøre relativt moderne spill på ok ytelse (typ Rainbow Six Siege, Mafia 3 og Battlefield 5). * Pris på max 10k. Endret 28. juli 2019 av Sindreer 1 Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 Sjekk finn. Jeg fikk en nesten ikke brukt pc som jeg måtte betalt opp mot 13k for en tilsvarende ny for 5k. acer aspire a715-71g m i7-7700HQ 2,8 ghz 8 core 16 gig ram gtx 1050 250 gb ssd + 1 m2 slot til ekstra hdd 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå