fortborte Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 hvilket nettverkskort kjøper jeg til x370-pro? jeg vil ha internett jeg har wifi, men jeg vil ha kablet tilkobling på den stasjonære. hadde et som jeg har brukt lenge på det forrige oppsettet (mobo kjøpt i 2012), men det passet ikke på x370-pro. kjøpte deler for en evighet siden, men har vært syk så har ikke fått bygget før nå. så kjipt å komme så langt, men så kommer jeg meg ikke på nettet 1 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 Noen grunn til at du ikke vil bruke den innebyggede gigabit kontrolleren? Lenke til kommentar
fortborte Skrevet 28. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2019 Noen grunn til at du ikke vil bruke den innebyggede gigabit kontrolleren? ganske grønn på tekniske og relativt avanserte termer sånn, så jeg må ærlig innrømme at jeg ikke aner hva en gigabitkontroller er Lenke til kommentar
Virkz Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 Han lurer på hvorfor du ikke bruker det innebygde nettverkskortet. Gigabit kontroller = Nettverkskort så og si Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 ASUS PRIME X370-PRO Hovedkort har en nettverkskontakt (RJ45). Dvs det har innebygget nettverkskort. Spesifikasjonen sier at dette er Gigabit Ethernet. Tror ikke du finner noen hovedkort som ikke har slikt innebygget. Lenke til kommentar
fortborte Skrevet 28. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2019 man lærer så lenge man lever takker så mye for hjelpen og for tålmodighet med en noob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå