simes Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg ville bare gjøre folk oppmerksomme på denne modden til Battlefield. Har ikke fått prøvd den selv enda, så tilbakemeldinger hadde vært flott. Har isdn, så å laste ned er ganske uaktuelt.. Får heller brenne det av en heldig kamerat. Ser tøft ut da! Lenke til kommentar
scenest Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg syntes ikke det var så bra... ble litt kjedelig i lengden Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Bra på LAN? Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 den er helt grei... i begynnelsen syntes jeg at death race var no drit men etterhvert som jeg fikk sansen for det ble det bare genialt. resten av banene er ok Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg ville bare gjøre folk oppmerksomme på denne modden til Battlefield. Har ikke fått prøvd den selv enda, så tilbakemeldinger hadde vært flott. Har isdn, så å laste ned er ganske uaktuelt.. Får heller brenne det av en heldig kamerat.Ser tøft ut da! Pingla,lusne 310 mb.Kjør dobbel linje med ISDN om kvelden\natta,så er den lastet ned om morgenen. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Grei mod sånn egentlig, men den holder ikke i lengden. Deathrace er ganske artig på LAN, men resten av banene blir for kjedelige. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 største problemet er pingen på serverne som kjører denne. alt for høyt. og for lite folk på dem. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 rivaldo: Prøv battlefield.no sin server for Interstate, der er pingen god som gull. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 syns det er for lite spillere.....jeg har vel litt skjeiv døgnrytme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå