Gå til innhold

Test av hodetelefoner: Den nødvendige hodepynten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Jabra Elite 85h og bruker dem stort sett hjemme fra alt fra gressklipping til lytting på TV (både med bluetooth innebygd på en og via aux-bluetooth-kina-dongle på en annen), noe som fungerer utmerket. Ser for meg at de hadde fungert godt i kontorlandskap også, men på jobb er plugg i ett øre med Jabra Elite Active 65t å foretrekke. Er mye i aktivitet utendørs på jobb, samtidig som jeg tar imot en del telefonsamtaler. En plugg sikrer at jeg fortsatt kan føre samtaler med folk rundt meg, samtidig som jeg hele tiden får opplest telefonnummer eller kontaktnavn når noen ringer og kan besvare med ett trykk på øret. Samtalekvaliteten er god nok, batteriet varer en hel 8-9 timers dag så lenge jeg legger pluggen i holderen i lunsj og evt andre pauser, bruker de i all slags vær uten at det har fått noen negative konsekvenser enda. Den eneste ulempen med å bruke en 65t-plugg er at den er såpass vanskelig å legge merke til at folk snakker til meg eller tror jeg snakker til dem når jeg er i telefonen. Har angret på mange lyd-relaterte elektronikkinnkjøp oppgjennom årene, men 65t tror jeg faktisk var det beste kjøpet jeg har gjort på lenge.

Lenke til kommentar

Noe spesielt å ikke ha med hverken bose qc35 eller sony wh1000mx3?

 

Med mindre treeren har blitt VELDIG mye bedre enn toeren på mikrofonkvalitet, er det bare å glemme å bruke de til samtaler i alle andre settinger enn et stille alenekontor. Selv et gammelt JBL-par til en tusenlapp er mange ganger bedre enn WH1000MX2-ene mine, og det samme gjelder egentlig alt annet jeg har prøvd.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...