Diskusjonsmannenn Skrevet 27. juli 2019 Del Skrevet 27. juli 2019 (endret) .. Endret 9. september 2019 av Diskusjonsmannenn Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 Mercedes E-klasse, 55 AMG. Burde være nok til å drite i buksa, samtidig som det er komfortabelt. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 Skal du ha nybil eller bruktbil? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 Hva med å prøvekjøre alle kandidatene? Er fordeler og ulemper med alle subjektivt. Om du allerede er i den prisklassen, hvorfor ikke bytte bremseklosser til noe annet om de er et problem på Panamera hybrid? Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 (endret) TS, jeg ville ha latt foreldrene dine kjøpe en XC90, ref. en av dine andre tråder, og så bør du selv vente med bilkjøp til du er ferdig på NHH om noen år. Jeg tør ikke tenke på hva forsikringspremien på en bil med 400-600 hk blir med en 18-19 år gammel sjåfør. Har du mye penger som brenner i lommene ville jeg ha brukt de på en bolig med utleiemuligheter i Bergensområdet, da har du en plass å bo mens du studerer som også genererer inntekt. Edit: Og jeg ville uansett ikke diskvalifisert en bil pga. bremseklosser, som Excalibur skriver kan de byttes. Endret 28. juli 2019 av Frank Drebin 5 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 RS6 kommer vel ikke helt enda i ny utgave? M550d når ikke opp, heller ikke nye M5 forsåvidt. Jeg testet har testet alle og ville valgt E63S igjen. Min blir nok byttet ut neste år, da til fordel for en AMG GT73 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 TS, jeg ville ha latt foreldrene dine kjøpe en XC90, ref. en av dine andre tråder, og så bør du selv vente med bilkjøp til du er ferdig på NHH om noen år. Jeg tør ikke tenke på hva forsikringspremien på en bil med 400-600 hk blir med en 18-19 år gammel sjåfør. Har du mye penger som brenner i lommene ville jeg ha brukt de på en bolig med utleiemuligheter i Bergensområdet, da har du en plass å bo mens du studerer som også genererer inntekt. Edit: Og jeg ville uansett ikke diskvalifisert en bil pga. bremseklosser, som Excalibur skriver kan de byttes. Har'n råd til en bil i den prisklassen, burde man ha råd til en småfet forsikring også. 1 Lenke til kommentar
fleksnes radio amatør Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 bmw x6 er en fin bil med 95okt eller diesel tilogmed pelepoliti sikkelr på en sånn bil så de kan bytte ut vw passat tdi , de er fine de å. jeg ser etter en fiesta eller fusion det får jeg ikke men har en tråsykkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå