chrhans03 Skrevet 27. juli 2019 Del Skrevet 27. juli 2019 (endret) Foreldra mine har en ganske grei inntekt, faren min tjener ca litt over 800.000 i året, og moren min rundt 600.000 dem sier vi ikke har råd til vannscooter, som jeg har ønsket meg så lenge jeg kan huske. Når jeg tenker på hva snittlønna i Norge er,(ca 500.000) så syntes jeg at vi burde ha råd til det. Mange av vennene mine har vannscooter, og begge foreldra dems tjener under snittet. Dem sier alltid at vi sliter med penger, å når jeg spørr om jeg kan se inntekter og utgifter nekter dem meg. Hva burde jeg gjøre? Og mener dere at vi har råd til vannscooter eller ikke? Endret 29. juli 2019 av Hårek Gjenoppretter Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 27. juli 2019 Del Skrevet 27. juli 2019 Skaff deg en jobb og kjøp den selv hvis det er så viktig. Lenke til kommentar
amor patriae Skrevet 27. juli 2019 Del Skrevet 27. juli 2019 Hvis du vil ha luksusvarer/tjenester, kjøp det selv? Du vil aldri forstå verdien av penger hvis du får alt av foreldrene dine. Og når det kommer til kjøretøy i vann kommer det mye arbeid med det. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. juli 2019 Del Skrevet 27. juli 2019 Hvis du absolutt vil ha vannscooter så kjøper du den selv? Har du ikke råd så ikke klag. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 28. juli 2019 Del Skrevet 28. juli 2019 Hvis dere har både en Princess 42 og en seilbåt (kan virke som dere har det ut fra dine tidligere innlegg) kan det vel hende det påvirker økonomien. Kanskje dere har en hytte eller to også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg