diskus Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 (endret) Gir bort 4 GB rolloverdata ICE Endret 31. mars 2020 av diskus Lenke til kommentar
FogMan Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Rart. Bruke ett diskusjonsforum til å tigge om data fra andre. "Skal på busstur men trenger data". " Skal på båttur og er tom for data". Ikke ulovlig, bare esktremt snodig 1 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Tråden er fra juli 2019, kanskje ikke så relevant lenger.... Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 FogMan skrev (3 timer siden): Rart. Bruke ett diskusjonsforum til å tigge om data fra andre. "Skal på busstur men trenger data". " Skal på båttur og er tom for data". Ikke ulovlig, bare esktremt snodig Synes det er et bra tiltak, jeg. Mitt inntrykk er at svært mange betaler for mere data enn de bruker, og vanligvis har data til overs. Det gjør iallefall jeg. Fint om noen andre enn ICE kan få nytte av det. Lenke til kommentar
friendsmag Skrevet 28. april 2020 Del Skrevet 28. april 2020 Har 1gb data til overs. PN med nummer hvis noen er interessert. Lenke til kommentar
friendsmag Skrevet 26. januar 2021 Del Skrevet 26. januar 2021 Jeg har mye data til overs nesten hver måned. PN med nummer hvis noen er interessert å få 1 eller 2 GB nå. Lenke til kommentar
hoodoo Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Har 2 GB å gi bort. Send melding her med mobilnummer så fikser vi.👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå