hifiman Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hey Jeg Har Et Abit KD7 Hovedkort .. men det er ingen mulighet på Hovedkort for å koble Til S-Ata Harddisk på det.. Men jeg lurer på om det finnes et PCI kort for å koble til S-ATA Harddisker på ? Tenkte på det her: http://www.sunsway.com.hk/products/pci-sata.html Vil det funke når jeg IKKE har s-ata utgang på hovedkortet ? Tusen Takk for alle Svar Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Ja det vil funke fint Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Ja, det vil det........dette blir jo "dine" SATA- utganger, istedet for utganger på hovedkortet. Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Det vil virke ja. Sunways kortet er billig men burde gjøre jobben bra det. Burde vel egentlig ha vært posta i lagringsmedier dette her. EDIT: Mange som posta samtidig her Endret 24. desember 2003 av MelonMob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå