RQS392LC Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Slik kan blokkjedeteknologi brukes i energisektoren [Ekstra] Lenke til kommentar
aanundo Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 (endret) "Hans Petter Kildal i det norske teknologiselskapet Becour, ønsker å ta i bruk blokkjedeapplikasjon for å spore strøm, men venter på at teknologien skal utvikle seg." Frykter at det er markedsaktører som Kildal dette er mest interessant for, og ikke meg som strømkunde. En fortsettelse av svindelen med "Opprinnelsesgarantibevisene", hvor Statkraft utsteder et papir som viser at tyske strømkunder bruker strømmen i min stikkontakt. Jeg støtter meg på ohm`s lov, som er en formel ut fra naturloven om strøm. Samtidig kan Statkraft vise til et papir som sier at 40% strømmen i Norge er solgt til Tyskland. Politikerne tror de kan bestemme strømflyten, og tjene penger på det. Datamaskinene regner ut fra opplysningene vi legger inn, og kan hende er det pengeinteressene sine opplysninger datamaskinen regner ut fra, og ikke naturlover som ohm`s lov. Manipulering av virkeligheten er mulig å få til ved bruk av PC. Endret 8. desember 2019 av aanundo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå