Odd R. Valmot Skrevet 26. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2019 Møt teknologisjef Peter: Fremtiden på sjøen er elektrisk Lenke til kommentar
JT9G1U0C Skrevet 26. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2019 Det er forunderlig å registrere hvor upresise journalister generelt er når de lager overskrifter. "Fremtiden er elektrisk" er ikke dekkende for hva jeg hører i denne podcasten. Tvert i mot uttrykkes det fra VP at elektrisk fremdrift kan være et godt alternativ i lave hastigheter, mens dagens teknologi ikke tillater tilstrekkelig lagringskapasitet for båter som skal nå høyere hastigheter og / eller lengre brukes på lengre turer. 3 Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 26. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2019 (endret) Det er forunderlig å registrere hvor upresise journalister generelt er når de lager overskrifter. "Fremtiden er elektrisk" er ikke dekkende for hva jeg hører i denne podcasten. Tvert i mot uttrykkes det fra VP at elektrisk fremdrift kan være et godt alternativ i lave hastigheter, mens dagens teknologi ikke tillater tilstrekkelig lagringskapasitet for båter som skal nå høyere hastigheter og / eller lengre brukes på lengre turer.Kan ikke si eg ser på lading som et problem (vi har flere 1000 utleige ladestasjoner alle reie), eller bruksværdi. Man ønsker fart for å more seg litt, 30 min med 360 kW inget problem med dagens batteripakker og motorer (50% utnyttelse av to 180 kWt pakker). Tid og distanse er heller intet problem, 8 timer i 70 km/t på veg. Her en gammel snutt fra en dugendes Designer/ tenker, som likevel taper 200 mill på å gnikke og gnu på gammel moro. https://dntv.dn.no/m/A4D5l69Y/langt-frem-for-sjoens-tesla VP bare ring: mob 97605050 om Dere har beslutningsmyndighet, og vet hva BAVARIA boate gjorde med Svenskene-seglbåtindustri. KABE er på veg ut... Endret 26. juli 2019 av Halvor Sølvberg- the MOV Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 26. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2019 (endret) Kan ikke si eg ser på lading som et problem (vi har flere 1000 utleige ladestasjoner alle reie), eller bruksværdi. Man ønsker fart for å more seg litt, 30 min med 1000 hp inget problem i dag. Tid og distanse er heller intet problem. 2016-12-30 20.17.13 (1).jpeg Her en gammel snutt fra en dugendes Designer/ tenker, som likevel taper 200 mill på å gnikke og gnu på gammel moro. https://dntv.dn.no/m/A4D5l69Y/langt-frem-for-sjoens-tesla VP bare ring: mob 97605050 om Dere har beslutningsmyndighet, og vet hva BAVARIA boate gjorde med Svenskene-seglbåtindustri. KABE er på veg ut... Ganske mye mer motstand i vann enn og rulle disse hjulene.. Endret 26. juli 2019 av DirekteDemokrati 1 Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 26. juli 2019 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2019 (endret) Ganske mye mer motstand i vann enn og rulle disse hjulene.. Det er jo dærfor man treng eit amfibie for å spare energi/ penger. Land 20 (deler) L diesel Pr 100 km Vann 200 (deler) L diesel Pr 100 km => 2 eller 20 tonn batteri ? Fjordhopping og over Stadt, til marked med fisk, 50 stk i alle “Cruise-skip” osv Joda, eg skal brenne en god del muligheter ved å Patentere dette, men uten et lodd ingen sjangse. Noe forskjel har man fortsatt på Liv og Markedsføringsledelse tross IT: https://m.youtube.com/watch?v=qO0teJCr8HE China jobber jo på som gale med sine faktiske transport og energi behov, og vet hva en telefon kan brukes til. Ingen vestlige advokater eller medisinmenn har påvirket det siste 10 år. Er vel over 20 år siden dei største finansinstitusjoner var Chinesiske, dog ikke pr “Capita” som DNB selvsagt. Endret 26. juli 2019 av Halvor Sølvberg- the MOV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå