akelbo Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Du kan sikre deg Moonlighter og This War of Mine gratis.Epic-butikken gir bort to PC-spill denne uken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Alltid gøy med gratis spill! Lenke til kommentar
Gugge69 Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Oooooh, tror nok mange lar seg friste av dette. This War of Mine er veldig bra og veldig depresivt. Kommer aldri til å laste ned EGS da, fuck dem. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Kommer aldri til å laste ned EGS da, fuck dem. Har selv den mentaliteten, men har bestemt meg for å ta alt av gratis spill de tilbyr.. Du betaler ikke en krone til Epic og du får haugevis med spill. Jeg har over 10 spill allerede som er fra dette opplegget.. Det samme gjorde jeg når Origin drev med det samme. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. juli 2019 Del Skrevet 27. juli 2019 Mer gratis spill. Ja takk! Lenke til kommentar
Behemian Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Oooooh, tror nok mange lar seg friste av dette. This War of Mine er veldig bra og veldig depresivt. Kommer aldri til å laste ned EGS da, fuck dem. Hvorfor er det så mange som har noe imot Epic Games? De er da 100 ganger bedre enn både EA, Sony, Activision, Ubisoft og Bluehole. Pluss, at det er bra med litt konkurranse på markedet. Slik at Steam ikke har "monopol", og at Origin må vike litt på prisene sine. De tar fortsatt 500,- for BF5, når man kan få det for 19 Euro på X antall andre sider. Så ser ikke hvor hatet kommer fra. Forklar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå