Taurean Skrevet 26. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2019 Neida, har ikke det ^^ Og bor ikke i de traktene. Badenymfe lol ^^ Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 For de som har så mye smerter at de ikke klarer å svelge, så kan smertestillende tas som stikkpiller (i rævva) eller flytende. Absolutt! Men om jeg (gud forby) må igjennom dette en gang til skal jeg prøve disse Zyx-greiene først. Takk for dèt tipset. 1 Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Hver gang jeg svæljer, om det enn er spøtt, vann eller tomatsuppe, er det smertefullt. Hva ble ‘fasiten’ på halsvondten din? 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 13. august 2019 Forfatter Del Skrevet 13. august 2019 Hva ble ‘fasiten’ på halsvondten din? Vel, ja nå er det ca 2-3 uker sida. Jeg har kanskje 5-10% igjen av det. Jeg tror det ble forsterket av aircondition i buss, men hovedsaklig mener jeg det er klimaet i leiligheten jeg flyttet til. Det er høy luftfuktighet her, og jeg er vant til å ha mellom 40% og 50%. Her er det ca 70%-80% konstant, igjen (som det var i den forrige også). Nå etter å ha fått brukt en avfukter litt, merker jeg at jeg blir bedre. Skal kjøpe en moderne i morgen, så det blir bedre. Så jeg konkluderer med at det var på grunn av 1) Mye stress fra flytting, 2) Et par turer i skogen jeg ble meget svett, og dermed kald på kvelden, 3) Høy luftfuktighet i den nye leiligheten, som jeg også har måtte sove i. Hostet opp gult mucus om morgenen, og sov dårlig, som har stoppet nå (i hvert fall 90-95%). Vært uheldig med inneklima i leiligheter jeg har bodd i det siste året. Viktig å ta det der på alvor. Kjøp digitalt hygro- og termometer på Clas Ohlson til ca 140 kr, verdt vekta i gull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå