knutby Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Tenkte jeg skulle gi 1 års abonnement i julegave til en kompis. Pga prisen på 400kr så får han det ikke alene men må dele med meg ikke at det er så farlig for oss, men noen som vet hva som skjer hvis begge laster ned samtidig med samme konto fra 2 pcer? Lenke til kommentar
Ozzy Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Tror ikke det gjør noe. Bruker selv en konto fra en kompis av meg som minst 10 andre personer bruker og det funker fint. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Laster begge ned samtidig kan d bli et problem, men ellers har d ingenting og si.. jeg deler en fileplanet konto med en kompis, no prob Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Tror ikke det gjør noe. Bruker selv en konto fra en kompis av meg som minst 10 andre personer bruker og det funker fint. hehe tror jeg skal sette sammen et spleser lag! gjerrigknark vet u! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå