AnonymDiskusjon Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 (endret) Dette er en tråd jeg postet på KG, men ønsker å få tilbakemeldinger her og. Er en 24 år gammel mann som fremdeles ikke har hatt en kjæreste, og som fremdeles ikke har hatt Sex. Fra et sosialt og samfunn perspektiv så er dette merkelig da de fleste på min alder sikkert har hatt seg med noen. Men jeg har av ulike grunner valgt å ikke være aktiv på dette. Jeg har ikke alltid det så bra med meg selv mentalt og det er nok mye av grunnen til at jeg ikke har funnet meg en dame enda. Jeg lurer på hva dere kvinner mener om hvordan jeg bør gå frempå for å finne meg en kvinne som ønsker å dele livet sitt med meg. Jeg er ikke interessert i en kvinne som går fra mann til mann. Muligens er jeg hennes første og. Jeg har av kulturelle og religiøse grunner også ønske om å holde meg fra sex før ekteskap, men vet dette er svært lite sannsynlig i dagens samfunn, og det aksepterer jeg. Anonymous poster hash: 2633e...8c0 Endret 26. juli 2019 av Omnia vincit amor Fikset farge på teksten. Lenke til kommentar
MittNavnErTatt Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Med tanke på dine "krav" så ville jeg nok letet utenfor landets (og kontinentets) grenser. Det du leter etter må du lete etter lenge for å finne i ei fra den vestlige verden. Øst-Europa, Latinamerika eller Asia er nok bedre. Du nevnte religiøse og kulturelle grunner, hvis du er Muslim så har du jo muslimske land. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Det høres ut som du bør lete etter kjæreste i et konservativt religiøst miljø. Du må ikke nødvendigvis ut av landet for å finne det. Dra til Sørlandet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå