Gå til innhold

PS2: Spille Import uten å chippe?

mg_martin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gå hit og les mer! Har ikke prøvd en selv. Har en betjent som bestilte for en uke siden. Han bestilte kun slide carde da han skaffet program varen selv.. kosetr 60-70 kr ink frakt. Han får den vel snart så jeg kan gi tilbake melding her om hvordan det gikk etc..

Ut ifra det de skriver så funker dette på alle maskiner.

-->

But when using the slidecard in conjunction with the Swap Magic Discs, you will be able to play:

PS2 CD-R backups PAL or NTSC from any region

PS2 DVD-R backups PAL or NTSC from any region

PS2 Original import games from any region

We have the latest version 3.0, which now supports the latest consoles

Compatible with every PS2 version (V1 -V9)

No modchip required!!

Lenke til kommentar
kjøp boot disk som er en cd du stapper i før du stapper i spillet :D

Leser du i det hele tatt innleggene før du svarer? Du kommer jo stort sett bare med opplysninger som enten er helt feil, eller ikke har noe med saken å gjøre. Når man svarer på spørsmål er det igrunn hyggelig for den som spør at den som svarer vet hva han snakker om. :angry:

Lenke til kommentar
Vær oppmerksom på at slide card kan ødelegge dvd-romen din.

Det har jeg _aldri_ hørt! kan du forklare hva som kan bli øydelagt? :roll:

om man følger instruksene så er det enkelt. og man ikke er extremt klønete!

Går faktisk fint å 'slide' uten slikt slide card (er bare en plast dings) Men det er ikke å anbefale i lengden...

poenget med slidcard er jo at man skal kunne bytte cd uten å trykke på ejekt og dermed lure maskinen slik at den ikke vet at cd/dvd er blitt skiftet... (klarte ikke forklare bedre nå..) :p

Lenke til kommentar

Det du gjør med et slide card er å tvinge opp låsemekanismen på dvd rommen og så dra ut skuffen med makt. Sånt er ikke sunt i lengden, ps2'en er også rimelig skjør i utgangspunktet.

Jada, vet det går fint å gjøre det hvis man er forsiktig. Men hvor lenge er man det når man føler at man har gjort det tusen ganger og klarer det i søvne?

Personlig hadde jeg ikke tatt sjansen på det.

Lenke til kommentar
Det du gjør med et slide card er å tvinge opp låsemekanismen på dvd rommen og så dra ut skuffen med makt. Sånt er ikke sunt i lengden, ps2'en er også rimelig skjør i utgangspunktet.

Jada, vet det går fint å gjøre det hvis man er forsiktig. Men hvor lenge er man det når man føler at man har gjort det tusen ganger og klarer det i søvne?

Personlig hadde jeg ikke tatt sjansen på det.

Bruker da ikke makt. Men jge skjønner hvor du vil hen. Men om PS2 min går i dass på grunn av det etter et par tusen ganger så har jeg sikkert tjent det inn på andre måter... :cool::green: Skal ikke gå mer inn på det her..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...