AnonymDiskusjon Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 Så jeg har da behov for å gå til det nå for tiden. Er det noen her som kan anbefale en til meg? Må være en sånn helse Norge psykolog, ikke en privat. Anonymous poster hash: e6164...83c Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 (endret) Så jeg har da behov for å gå til det nå for tiden. Er det noen her som kan anbefale en til meg? Må være en sånn helse Norge psykolog, ikke en privat. Anonymous poster hash: e6164...83c Hei. Jeg vil anbefale å ta kontakt med din fastlege dersom du ikke har gjort dette enda. Du har rett på hjelp via DPS (distriktspsykiatrisk senter). Jeg gikk til Betanien DPS i mange år. Psykologen jeg gikk til jobber dessverre ikke der i dag da jeg også avsluttet forholdet jeg hadde til Betanien ganske kjapt etter hun sluttet å jobbe der. Jeg har dessverre ikke erfaring annet enn DPS og to private psykologer. Her er forøvrig listen over "avtale psykologene" som er på vestlandet: https://helse-vest.no/behandlingsstader/avtalar-med-private/lege-og-psykologspesialistar/hordaland-legar-og-psykologar-med-avtale#psykologi De har avtale med det offentlig og dermed kan du få det dekket. Dessverre er det veldig mye ventetid og derfor går jeg privat. Dette er to private jeg har gått til: Marianne Kvale har jeg gått til nå i ca. 3 måner. Jeg kjenner henne fra tidligere da flere i min familie har gått til henne og hun er en helt fantastisk. Hun tar deg veldig på alvor og jeg føler hun gjør en fantastisk jobb når jeg trenger henne. Liv Heggstad har jeg også gått til. Jeg anbefale faktisk en kamerat til å gå til henne og han synes hun var veldig betryggende å gå til. Hun er heller ikke en psykolog som har trygdeordning og dermed må du også betale her (det kan være dette har endret seg siden sist jeg snakket med henne). Jeg hadde henne som psykolog helt tilbake i 2010-13 da jeg gikk på videregående. Hun er en veldig god og erfaren psykolog. Om du ikke ønsker å stå i kø og det er noe som du føler er akutt så anbefaler jeg nok å gå privat. Jeg er enig i at prisene er ganske stive, men da får du ofte time samme uke eller uken etterpå dersom de har mulighet til det. Endret 24. juli 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå