FreeBSD Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 FreeBSD-folket ser ut til å ha en fin jul i vente. FreeBSD 5.2 er på vei, og har en rekke forbedringer i arkitekturen. Det meste kan allerede leses på: http://www.freebsd.org/releases/5.2R/todo.html Og de som vil prøve den, finner den allerede her (RC2): ftp://ftp.no.freebsd.org/pub/FreeBSD/ISO-IMAGES-i386/5.2/ God fornøyelse, og god jul alle sammen! Lenke til kommentar
bkak Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Det er enda mer grunn til å glede seg til mars, for da er det freebsd 5.3-stable som kommer Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg venter på merking av RELEASE_5_2_0-kildekodetreet. Det var opprinnelig planlagt til 13. desember, men forrige uke blei det endra til januar. FreeBSD-folka er ikke så nøye på tidsfrister og slikt. Derimot er de veldig nøye på at det de slipper er bra. 5.0 kom et halvt år etter planen, hvis jeg husker riktig. Jeg har inntrykk at andelen profesjonelle system-administratorer på steder som FreeBSD-epostlistene og bsdforums.org er høy. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg venter på merking av RELEASE_5_2_0-kildekodetreet. Det var opprinnelig planlagt til 13. desember, men forrige uke blei det endra til januar. FreeBSD-folka er ikke så nøye på tidsfrister og slikt. Derimot er de veldig nøye på at det de slipper er bra. 5.0 kom et halvt år etter planen, hvis jeg husker riktig. Jeg har inntrykk at andelen profesjonelle system-administratorer på steder som FreeBSD-epostlistene og bsdforums.org er høy. Nettopp. BSD-folka tenker kvalitet, og ønsker ikke å presse frem et produkt for å holde lanseringdatoen, hvis det vil gå utover kvaliteten på sluttproduktet. Så godt som alle versjoner har gått noen dager / uker over tiden. God jul, videre, folkens - da var det ned til familien igjen! Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Det der med ikke å heller prioritere kvalitet før tidsfrister er ikke noe FreeBSD-spesifikt i det hele tatt, sånn for ordens skyld. Husk hvor mye «forsinket» Linux 2.4 ble, eller KDE 3.1 osv. Eller Red Hat, som tradisjonelt ikke har annonsert slippdatoer i det hele tatt, sånn at de skal få fred og ro til å lage noe stabilt istedet. Og kroneksemplet er vel Debian! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå