TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 (endret) Hei, jeg trenger hjelp. Har løst å streame fra Xbox One til YouTube. Hvordan går man frem for å gjøre det på en lett måte? Har selv prøvd å finne hjelp fra YouTube om dette, men jeg føler at det blir så mye å holde styr på. Med mindre hvis ikke det er bare meg da. :huh: De videoene jeg har sett på, snakker de fleste så barna fort, vanskelig for meg å høre alt det de sier, årsaken til det er at jeg er ikke så super god på engelsk. Så jeg håper at det er noen som kan vise meg hvordan man streamer fra Xbox One til YouTube. Endret 24. juli 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 Må det være på youtube? Det er veldig enkelt på Xbox sin egen tjeneste. Mixer, under broadcast & capture Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2019 Må det være på youtube? Det er veldig enkelt på Xbox sin egen tjeneste. Mixer, under broadcast & capture Jah, jeg vil at det skal være på YT, har en egen YT-kanal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 Jah, jeg vil at det skal være på YT, har en egen YT-kanal. Har du prøvd Youtube appen på xbox, om det er en enkel måte å streame med den? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2019 Har du prøvd Youtube appen på xbox, om det er en enkel måte å streame med den? Jah, jeg har lastet ned YT appen. Jeg vet ikke hva jeg må gjøre videre. :hrm: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2019 ...altså for å kunne streame. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2019 Hallo, vil gjerne ha hjelp med dette. :dontgetit: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2019 Jeg fant en YT-video som var lett å forstå seg på. Han snakket ganske rolig og lett engelsk. :) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2019 (endret) Nå har jeg gjort det han har gjort på videon. Men nå sitter jeg fast igjen. Hva må jeg gjøre nå for å få det over på YT? :hrm: Har lastet ned Xbox app'en og Shadow Play, der sitter jeg fast. PS: Nå får jeg til å streame Xbox til bærbarpc. Den delen får jeg til. Og opplever at Shadow Play (GeForce Experience) klarer ikke å fange Xboxen. :huh: Endret 26. juli 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Nå har jeg gjort det han har gjort på videon. Men nå sitter jeg fast igjen. Hva må jeg gjøre nå for å få det over på YT? :hrm: Har lastet ned Xbox app'en og Shadow Play, der sitter jeg fast. PS: Nå får jeg til å streame Xbox til bærbarpc. Den delen får jeg til. Og opplever at Shadow Play (GeForce Experience) klarer ikke å fange Xboxen. :huh: Dersom du får streamet til laptopen kan du jo bare installere OBS og streame fra det? Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Jeg har selv brukt OBS for å streame fra xbox appen til Youtube og det fungerer helt fint. Du bør da ha 2 skjermer på pc'en slik at du har xbox appen i fullscreen på den ene og verktøylinjen til windows , obs og youtube chat osv på den andre skjermen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2019 Dersom du får streamet til laptopen kan du jo bare installere OBS og streame fra det?Oki, aldri hørt om OBS. Jeg har selv brukt OBS for å streame fra xbox appen til Youtube og det fungerer helt fint. Du bør da ha 2 skjermer på pc'en slik at du har xbox appen i fullscreen på den ene og verktøylinjen til windows , obs og youtube chat osv på den andre skjermen.Det er uaktuelt å ordne to skjermer. Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 27. juli 2019 Del Skrevet 27. juli 2019 Det er uaktuelt å ordne to skjermer. Ok hvis du har bare en skjerm så vil de med obs se det i begynnelsen at du bruker den for å starte streamen. Youtube chatten kan du jo eventuelt sjekke på mobilen istenden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2019 (endret) Ok hvis du har bare en skjerm så vil de med obs se det i begynnelsen at du bruker den for å starte streamen. Youtube chatten kan du jo eventuelt sjekke på mobilen istenden. Okei Og forresten er den OBS greia gratis å laste ned? Å bruke mobilen, det skal jeg nok klare å bruke. Endret 27. juli 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 27. juli 2019 Del Skrevet 27. juli 2019 Okei Og forresten er den OBS greia gratis å laste ned? Å bruke mobilen, det skal jeg nok klare å bruke. Ja den er gratis kan lastes ned her https://obsproject.com/ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2019 Ja den er gratis kan lastes ned her https://obsproject.com/ Kult, men er den lett å skjønne seg på? Hvis den er tung å skjønne seg på, da blir det uaktuelt. :hrm: Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 27. juli 2019 Del Skrevet 27. juli 2019 Kult, men er den lett å skjønne seg på? Hvis den er tung å skjønne seg på, da blir det uaktuelt. :hrm: Jeg syntes ikke den var verken lettere eller tyngre enn andre tilsvarende programmer å sette seg inn i Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2019 Jeg syntes ikke den var verken lettere eller tyngre enn andre tilsvarende programmer å sette seg inn iOki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå