saks6 Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 Hei! Når jeg hører på musikk via spotify, og jeg scroller forbi en video på facebook (auto play) eller åpner en snap med lyd, så slår musikken seg helt av (settes ikke på pause) og den musikkspilleren ved varslene forsvinner. Noen som vet om det går an å stille på dette noen sted? Samsung Galaxy S8 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 Mulig du har for aggresiv styring av RAM. Merker at Spotify lukker seg på min Oneplus 6T om jeg skal filme med kamerappen, da bufferingen krever så mye ram som mulig (6GB i mitt tilfelle da jeg har varienten med minst RAM) Men ellers får den som oftest være i fred. Hva er forbruket ditt av RAM? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 dfen gjør delvis det på min Asus Zenphone AR når jeg scroller forbi videoer på FB men musikken fortsetter hvis jeg fortsetter å scrolle forbi videoen. Lenke til kommentar
saks6 Skrevet 31. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2019 Mulig du har for aggresiv styring av RAM. Merker at Spotify lukker seg på min Oneplus 6T om jeg skal filme med kamerappen, da bufferingen krever så mye ram som mulig (6GB i mitt tilfelle da jeg har varienten med minst RAM) Men ellers får den som oftest være i fred. Hva er forbruket ditt av RAM? Gjennomsnitt siste døgn er 2.7 av 4gb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå